انتشار مشخصات و رندرهای مربوط به تبلت ردمی پد شیائومی

شیائومی قصد دارد در تاریخ ۱۲ مهر رویدادی را برگزار کند که طی آن گوشی شیائومی 12T و و تبلت ردمی پد رونمایی می‌شود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از رونمایی رسمی از تبلت ردمی و مشخصات آن بهمراه رندرها فاش شد. طبق اعلام وبسایت آلمانی Winfuture تبلت ردمی پد دارای […]

شیائومی قصد دارد در تاریخ ۱۲ مهر رویدادی را برگزار کند که طی آن گوشی شیائومی 12T و و تبلت ردمی پد رونمایی می‌شود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از رونمایی رسمی از تبلت ردمی و مشخصات آن بهمراه رندرها فاش شد. طبق اعلام وبسایت آلمانی Winfuture تبلت ردمی پد دارای نمایشگر ۱۰.۶۱ اینچی است و رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد. نرخ نوسازی آن نیز ۹۰ هرتز است که به روشنایی حداکثر ۴۰۰ نیت می‌رسد. تراشه استفاده شده در این تبلت هلیو G99 است که بهمراه ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه میشود. باتری تبلت ردمی پد ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که می تواند از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی کند.

دوربین اصلی این تبلت یک حسگر ۸ مگاپیکسلی است و در جلوی نمایشگر نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگر به عنوان دوربین سلفی قرار دارد. قرار است تبلت ردمی پد با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ عرضه شود. هنوز وجود نسخه وای فای بهمراه نسخه با پشتیبانی از سیم کارت برای این تبلت تایید نشده است. احتمالا این تبلت با قیمت ۲۵۰ یورو عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال