تبلت جدید نوت E-Link شیائومی با ضخامت ۵.۳ میلیمتر رونمایی شد

شیائومی از تبلت جدید با نام نوت E-Link در چین رونمایی کرد. این تبلت دارای نمایشگر ۱۰.۳ اینچی است و ضخامت آن نیز تنها ۵.۳ میلیمتر است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تبلت جدید نوت E-Link در چین معرفی شد و اکنون خریداران می توانند برای پیش سفارش آن اقدام کنند. این تبلت […]

شیائومی از تبلت جدید با نام نوت E-Link در چین رونمایی کرد. این تبلت دارای نمایشگر ۱۰.۳ اینچی است و ضخامت آن نیز تنها ۵.۳ میلیمتر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تبلت جدید نوت E-Link در چین معرفی شد و اکنون خریداران می توانند برای پیش سفارش آن اقدام کنند. این تبلت به نمایشگر ۱۰.۳ اینچی از نوع E-Link مجهز است. البته با نام صفحه نمایش کاغذ الکترونیکی نیز شناخته میشود. زیرا نمایشگر آنها بسیار نازک طراحی شده و شبیه به کاغذ اما با کنتراست بالا است. ضخامت این تبلت نیز ۵.۳ میلیمتر است و تنها ۴۴۰ گرم وزن دارد.

شیائومی در این تبلت از ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی استفاده کرده است نمایشگر آن نیز ۱۰.۳ اینچ است. یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی آن را تامین میکند که از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. شیائومی عرضه این تبلت جدید را همراه با یک کاور و و کابل USB Type C به همراه یک قلم هوشمند انجام خواهد داد. همچنین تبلت شیائومی به همراه مجموعه WPS Office Suite عرضه خواهد شد. به گفته شرکت سازنده این دستگاه از dual band WiFi پشتیبانی می کند.

کاربران می‌توانند از اکنون پیش سفارش این تبلت را با قیمت ۳۸۹ دلار آمریکا انجام دهند. هنوز در مورد رنگ های عرضه شده اطلاعاتی منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال