شیائومی روی یک تبلت جدید 14 اینچی کار می کند

گزارش اخیر یک منبع دنیای فناوری نشان می دهد شیائومی روی ساخت یک تبلت جدید کار می کند که نسبت به مدل قبلی دارای صفحه نمایشگر بزرگتر است. احتمالا این تبلت دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی روی یک تبلت جدید کار میکند که […]

گزارش اخیر یک منبع دنیای فناوری نشان می دهد شیائومی روی ساخت یک تبلت جدید کار می کند که نسبت به مدل قبلی دارای صفحه نمایشگر بزرگتر است. احتمالا این تبلت دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی روی یک تبلت جدید کار میکند که احتمالا به زودی معرفی خواهد شد. یک منبع آگاه به نام دیجیتال چت استیشن که سابقه خوبی در زمینه انتشار اخبار فناوری دارد، پیش از این از توسعه یک تبلت توسط شیائومی با یک نمایشگر ۱۴ اینچی خبر داده بود. این تبلت نسبت به شیائومی پد ۵ پرو با نمایشگر ۱۲.۴ اینچی بزرگتر خواهد بود. احتمالا نام این تبلت جدید شیائومی پد ۶ است و گرانترین دستگاه در این خانواده محسوب میشود.

دستگاه جدید شیائومی رقیبی برای تبلت گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ و آیپد پرو اپل خواهد بود. پیش از این گزارشی در مورد این محصول با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ منتشر شده بود.

احتمالا شیائومی این دستگاه را با ۳ عضو عرضه خواهد کرد. دستگاه بالاتر به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی اولد با فناوری LTPO مجهز است. همچنین شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز توسط آن پشتیبانی خواهد شد. سیستم عامل پیش فرض این محصولات نیز احتمالا اندروید ۱۳ است. ممکن است شیائومی بخواهد این تبلت را همراه با گوشی شیائومی ۱۳ و در اواخر ماه میلادی معرفی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال