مشخصات و تصاویر Moto G5 و G5 Plus موتورولا به بیرون درز پیدا کرد

تصاویر دو گوشی موتورولا موتو G5 و G5 پلاس منتشر شد. این تصاویر که به نظر می‌رسد اسکرین‌شات باشد نمای جلوی گوشی‌های هوشمند را نشان می‌دهد. برخی از مشخصات این گوشی‌ها نیز به بیرون درز شده است. پردازنده هر دو آن‌ها هشت هسته‌ای بوده و صفحه نمایش آن‌ها 5.5 اینچ فول‌اچ‌دی و دوربین جلوی آن‌ها […]

تصاویر دو گوشی موتورولا موتو G5 و G5 پلاس منتشر شد. این تصاویر که به نظر می‌رسد اسکرین‌شات باشد نمای جلوی گوشی‌های هوشمند را نشان می‌دهد.

برخی از مشخصات این گوشی‌ها نیز به بیرون درز شده است. پردازنده هر دو آن‌ها هشت هسته‌ای بوده و صفحه نمایش آن‌ها 5.5 اینچ فول‌اچ‌دی و دوربین جلوی آن‌ها 5 مگاپیکسل است. این گوشی‌ها از قابلیت شارژ سریع توربو نیز بهره برده‌اند.

Motorola Moto G5

از ویژگی‌های متفاوت این دو گوشی می‌توان به دوربین اصلی آن‌ها (13 مگاپیکسل برای G5 و 16 مگاپیکسل برای G5 پلاس) و حافظه داخلی آن‌ها (16 گیگابایت برای G5 و 16/32 گیگابایت برای G5 پلاس) اشاره کرد. ویژگی حسگر اثرانگشت نیز تنها متعلق به G5 پلاس است.

تاریخ عرضه هر دو این گوشی‌ها 18 اسفند گفته است، اگرچه بازاری که عرضه خواهد شد هنوز مشخص نیست. لازم به ذکر است که هیچ کدام از این مشخصات هنوز به صورت رسمی ارائه نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال