قشم‌ایر حمل گلکسی نوت۷ را در پروازهایش ممنوع کرد

بااینکه به تازگی شرکت سامسونگ از رفع مشکل فنی گوشی‌های گلکسی نوت7 خود خبر داده و اعلام کرده بود که این گوشی‌ها ایمن شده است، اما اخیرا گزارشی مبنی بر آتش گرفتن یکی از همین تلفن‌های همراه در یکی از پروازهای خطوط ساوت وست آمریکا به گوش رسید. به دنبال آن، طبق بخشنامه‌ای که توسط […]

بااینکه به تازگی شرکت سامسونگ از رفع مشکل فنی گوشی‌های گلکسی نوت7 خود خبر داده و اعلام کرده بود که این گوشی‌ها ایمن شده است، اما اخیرا گزارشی مبنی بر آتش گرفتن یکی از همین تلفن‌های همراه در یکی از پروازهای خطوط ساوت وست آمریکا به گوش رسید.

به دنبال آن، طبق بخشنامه‌ای که توسط هواپیمایی قشم ارسال شده، حمل گوشی‌های موبایل گلکسی نوت۷ سامسونگ در پروازهای این شرکت ممنوع شده است.

در بخشنامه مذکور، همانطور که در تصویر زیر نیز می‌توانید مشاهده کنید، آمده است: «با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر خطرزا بودن باتری گوشی‌های گلکسی نوت7 که در مواردی منجر به انفجار و آتش‌سوزی گردیده است، بدین‌وسیله جهت پیشگیری از خطرات احتمالی پذیرش این نوع گوشی در جامه‌دان مسافرین و همچنین به‌عنوان بار غیرهمراه ممنوع اعلام می‌گردد. مسافرینی که از این دستگاه به‌عنوان گوشی شخصی خود استفاده می‌نمایند لازم است قبل از ورود به هواپیما و تا زمان ترک هواپیما آن را خاموش نگه دارند.»

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال