جدیدترین رتبه‌بندی ارائه‌دهندگان ADSL: شاتل اول و لایزر آخر

در رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه‌دهنده ADSL، آریا رسانه تدبیر (شاتل) رتبه اول، شرکت‌های پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) و انتقال داده‌های آسیاتک به طور مشترک رتبه دوم و شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) رتبه سوم را کسب کردند. لازم به ذکر است که این رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌های ارزیابی شامل تعرفه، کیفیت، پشتیبانی، توافقنامه […]

در رتبه‌بندی اپراتورهای ارائه‌دهنده ADSL، آریا رسانه تدبیر (شاتل) رتبه اول، شرکت‌های پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) و انتقال داده‌های آسیاتک به طور مشترک رتبه دوم و شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) رتبه سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است که این رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌های ارزیابی شامل تعرفه، کیفیت، پشتیبانی، توافقنامه سطح خدمات (SLA)، شبکه فروش و تمرکز بر نظرسنجی از کاربران انجام شده است.

دکتر “غلامرضا داداش‌زاده”، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، بیان کرد: در این رتبه‌بندی، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات، رتبه چهارم، شرکت‌های مخابرات ایران و عصر انتقال داده‌ها به طور مشترک رتبه پنجم و شرکت‌های نداگستر صبا، داده‌پردازی فن‌آوا، انتقال داده‌های رهام داتک و لایزر به ترتیب رتبه‌های ششم تا نهم را کسب کردند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال