ثبت 20میلیون سفارش سامسونگ برای گلکسی S6 و گلکسی S6 Edgeصحت دارد؟

چه کسی ادعا کرده است که سامسونگ درگیر بحران است؟ طراحی تازه‌ترین محصولات سامسونگ یعنی گلکسی S6 و گلکسی S6 Edgeتوانست اوضاع نامساعد سال گذشته را جبران کند. بنا به گفته‌ی یک منبع کره‌ای، تا کنون ۲۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge سفارش داده شده‌اند و اگر بخواهیم دقیقا اعلام […]

چه کسی ادعا کرده است که سامسونگ درگیر بحران است؟ طراحی تازه‌ترین محصولات سامسونگ یعنی گلکسی S6 و گلکسی S6 Edgeتوانست اوضاع نامساعد سال گذشته را جبران کند. بنا به گفته‌ی یک منبع کره‌ای، تا کنون ۲۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge سفارش داده شده‌اند و اگر بخواهیم دقیقا اعلام کنیم، ۱۵ میلیون سفارش مربوط به S6 و ۵ میلیون سفارش برای مدل S6 Edge (با نمایشگر منحنی) ثبت شده است.

ثبت سفارش ۲۰ میلیون عددی یک رکورد شکنی برای سامسونگ به حساب می‌آید. این آمار توسط یکی از مدیران ارشد یکی از شرکت‌های مخابراتی کره که نخواسته نامش فاش شود به بیرون درز پیدا کرده است. وی چنین گفته که پیش بینی می‌شود استقبال خوبی از این دو پرچمدار سامسونگ که معرفی آنها هفته گذشته در بارسلون اسپانیا صورت گرفت به عمل آید و انتظار می‌رود این دو گوشی حداقل طی یک ماه آینده وارد بازار شوند.

مدیر قسمت موبایل شرکت سامسونگ “شین جانگ یانگ” اظهار داشته که واکنش مردم در سراسر جهان به این دو محصول بسیار بهتر از مدل گلکسی S5 بوده است.

وی چنین ادامه داد: اگر بخواهم صادقانه بگویم، سفارشات ما از سوی مشتریان عمده برای هر دو محصول جدید بسیار بالا بوده است.

در حقیقت ارائه این دو مدل از سوی سامسونگ در پاسخ به واکنش نه چندان خوب کاربران و مشتریان به محصول معرفی شده سال قبل این کمپانی یعنی گلکسی S5 صورت گرفت، و شرکت سامسونگ را مجبور کرد کار طراحی پرچمدار خود را دوباره از ابتدایی‌ترین مرحله شروع کند.

با وجود استقبال نه چندان مطلوب از گلکسی S5، در مقابل این خوش اقبالی کمپانی اپل بود که توانست با عرضه‌ی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس که با سنت شکنی قابل توجه‌ای که داشتند و با نمایشگرهای بزرگ‌تر تولید شدند، از فروش این دو محصول رکورد 74.5 میلیون سفارش در آخرین ماه‌های سال 2014 به دست آورد.

اگر آمار و ارقام منتشر شده از تعداد سفارشات گلکسی S6 و S6 Edge صحت داشته باشند، سامسونگ را مجددا به گردونه رقابت باز خواهد گرداند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال