Redmi Note 2، اولین تلفن هوشمند ژیائومی در سال 2015 خواهد بود

پانزدهم ژانویه، روزی خواهد بود که شرکت بزرگ چینی ژیائومی، قصد دارد اولین محصول خود را در سال 2015 معرفی کند. البته قرار است چهارم ژانویه، این شرکت چینی تلفن هوشمند Redmi 1S را روانه ی بازار کند اما به نظر می رسد روز پانزدهم، روز بزرگ تر و مهم تری خواهد بود. اگر شایعات و […]

پانزدهم ژانویه، روزی خواهد بود که شرکت بزرگ چینی ژیائومی، قصد دارد اولین محصول خود را در سال 2015 معرفی کند. البته قرار است چهارم ژانویه، این شرکت چینی تلفن هوشمند Redmi 1S را روانه ی بازار کند اما به نظر می رسد روز پانزدهم، روز بزرگ تر و مهم تری خواهد بود.

اگر شایعات و اخبار را دنبال کرده باشید، تلفن هوشمند Xiaomi Mi 5 پرچم دار فعلی اما به نظر می رسد ژیاومی قصد دارد تلفن هوشمند دیگری را با قیمتی پایین روانه ی بازار کند. این تلفن هوشمد که تنها 145 دلار قیمت دارد، چیزی نیست جز Redmi Note 2. این تلفن هوشمند در حال حاضر به عنوان یکی از انقلابی ترین تلفن های هوشمند سال معرفی خواهد شد چرا که در کنار مشخصات و توانایی های فنی فوق العاده بالایی که دارد، قرار است با قیمت 145 دلار (899 یوآن) و یا قیمت 160 دلار (999 یوآن) روانه ی بازار شودکه احتمال زیادی وجود دارد با قیمت پایین تر عرضه شود.

 15c8392a26843c4e-1

انتظار می رود تلفن هوشمند Redmi Note 2 با صفحه ی نمایش 5.5 اینچی ال سی دی با وضوح تصویر فول اچ دی، پردازنده ی 64 بیتی Sanpdragon 615 و شاید پردازنده ی 64 بیتی MediaTek MT6752، حافظه ی رم 2 گیگابایت و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی ذخیره سازی روانه ی بازار شود. همچنین به نظر می رسد این تلفن هوشمند سیستم عامل اندروید ورژن 4.4 را به همراه رابط کاربری MIUI 6 ژیائومی اجرا کرده و باتری 3100 میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین پیشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی نیز از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند به شمار می رود.

Redmi Note 2

رقابت میان کمپانی های چینی در این اواخر، بسیار بالا رفته است به گونه ای که شرکت میزو نیز از سوی دیگر تلفن هوشمند M1 خود را معرفی کرده است و قصد دارد بازار را با آن، به دست بگیرد. از سوی دیگر، ژیائومی در شش ماه گذشته بسیار محبوب و پر کار تر از گذشته شده است و محصولات زیادی را خلق می کند و رقیبی جدی برای میزو خواهد بود.

در ادامه از شما دعوت میکنم تصاویر منتشر شده از تلفن هوشمند Redmi Note 2 را مشاهده نمایید.

Xiaomi-Redmi-Note-3 Xiaomi-Redmi-Note-5 Xiaomi-Redmi-Note-0 Xiaomi-Redmi-Note-1

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال