پیش سفارش های ثبت شده گلکسی اس 22 دو برابر اس ۲۱ است

سامسونگ میزان پیش فروش گلکسی اس ۲۲ را نسبت به پرچم دار قبلی خود یعنی اس ۲۱ حدود دو برابر بیشتر اعلام کرده است. گوشی گلکسی اس ۲۲ جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که اخیراً به بازارهای جهانی نیز عرضه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ZDNet، طبق […]

سامسونگ میزان پیش فروش گلکسی اس ۲۲ را نسبت به پرچم دار قبلی خود یعنی اس ۲۱ حدود دو برابر بیشتر اعلام کرده است. گوشی گلکسی اس ۲۲ جدیدترین پرچمدار سامسونگ است که اخیراً به بازارهای جهانی نیز عرضه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ZDNet، طبق گزارش اعلام شده سامسونگ پیش فروش جدیدترین پرچمدار این شرکت و تبلت های سری اس ۸ نسبت به پیش فروش دیگر مدلها بیشتر بوده است. گلکسی اس 22 سامسونگ نیز در سه مدل عرضه شد که در بین آن مدل اولترا بیشترین تقاضا را داشته و حدود ۶۰ درصد از پیش فروش را به خود اختصاص داده است.

 از طرفی سفارش تبلت های اس ۸، اس ۸ پلاس و اولترا نیز نسبت به مدل قبلی این شرکت دو برابر شد. گزارش سامسونگ از فروش محصولات خود در کره جنوبی نشان می دهد تا کنون حدود 1.02 میلیون دستگاه از گلکسی اس ۲۲ در این کشور به فروش رفته است. از طرفی اس ۲۲ اولترا نیز با اختصاص ۶۰ درصد از خط تولید این شرکت به عنوان محبوب ترین مدل گوشی در کره جنوبی شناخته شده است. این گوشی به همراه قلم s pen با ظاهری شبیه به گلکسی نوت طراحی شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال