راه‌اندازی نخستین مراکز فروش خودرو رنو فرانسه در ایران

سازمان گسترش و نوسازی ایران (ایدرو) با شرکت رنو فرانسه توافق‌نامه همکاری امضا کردند که بر اساس آن رنو برای نخستین بار مراکز مهندسی، توزیع، فروش و خدمات پس از فروش خود را به صورت مستقیم در ایران راه‌اندازی کند. این توافقنامه همکاری از سوی منصور معظمی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و […]

سازمان گسترش و نوسازی ایران (ایدرو) با شرکت رنو فرانسه توافق‌نامه همکاری امضا کردند که بر اساس آن رنو برای نخستین بار مراکز مهندسی، توزیع، فروش و خدمات پس از فروش خود را به صورت مستقیم در ایران راه‌اندازی کند.

این توافقنامه همکاری از سوی منصور معظمی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و تیری بلوره قائم مقام شرکت رنو در قالب جوینت ونچر به امضاء رسید. این قرارداد به صورت 60 درصد رنو و 40 درصد طرف ایرانی در دو فاز پیش بینی شده است.

در فاز اول تولید 150 هزار خودرو در سال و در فاز دوم 300 هزار خودرو تولید می‌شود در مجموع با احتساب قراردادهای قبلی مانند ال 90 و ساندرو حجم تولید این شرکت در ایران به 500 هزار دستگاه در سال خواهد رسید. دو خودرو سیمبل و داستر جدید اولین خودروهای تولیدی این کارخانه خواهند بود که در سال 2018 به تولید می‌رسند.

تولید موتور گیربکس و سایر اجزاء نیز در این همکاری صورت می‌گیرد. که بخشی از آن با سرمایه‌گذاری مشترک و سایر قطعات نیز توسط قطعه سازان ایرانی تولید خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال