رنو به عنوان دومین خودروساز پرفروش اروپا، بالاتر از فورد قرار گرفت

آمار و ارقام جدیدی که توسط انجمن تولید کنندگان خودرو اروپا (ACEA) منتشر شده نشان می‌دهد که فروش 14.2 درصدی خودروهای شرکت رنو در اروپا نسبت به سال 2015، باعث شده تا این شرکت بتواند جایگاه فورد در زمینه‌ی فروش خودروها را بگیرد. البته هنوز هر دو این شرکت‌ها نمی‌توانند به اندازه شرکت فولکس‌واگن فروش داشته […]

آمار و ارقام جدیدی که توسط انجمن تولید کنندگان خودرو اروپا (ACEA) منتشر شده نشان می‌دهد که فروش 14.2 درصدی خودروهای شرکت رنو در اروپا نسبت به سال 2015، باعث شده تا این شرکت بتواند جایگاه فورد در زمینه‌ی فروش خودروها را بگیرد. البته هنوز هر دو این شرکت‌ها نمی‌توانند به اندازه شرکت فولکس‌واگن فروش داشته باشند و رتبه اول، همچنان از آن این کمپانی آلمانی است.

اگرچه فورد جایگاه دوم را در این لیست از دست داده، اما فروش خودروهای این شرکت نیز به نسبت نیمه اول سال 2015، تا 4.8 درصد افزایش پیدا کرده است. از دلایل اصلی که شرکت رنو توانسته فروش بیشتری داشته باشد، افزایش برندها و معرفی خط جدید خودروهای Kadjar بوده، محصولاتی که در بازار خودرو انگلستان فروش بسیار خوبی داشته‌اند.

اما جنگ برای به دست آوردن رتبه دوم در ماه‌های بعدی شدت بیشتری خواهد گرفت چرا که فورد قصد دارد با معرفی خودروهای الکتریکی شاسی‌بلند خود، در رقابت با خودروی Koleos رنو پیروز و بازار را از چنگ این برند درآورد. رنو نیز برنامه‌های خود را داشته و عرضه کردن نسل جدید خودروهای سری مِگان، در کاهش فروش خودروهای شرکت فورد نیز بی‌تاثیر نبوده است. البته باید اشاره داشته باشیم که نسل جدید خودروی Fiesta، پر فروش‌ترین خودروی بازار انگلستان نیز در راه است!

البته تنها خودروهای شاسی‌بلند یا SUV نیستند که فروش محصولات شرکت رنو را افزایش داده‌اند، بلکه برندهای قدیمی و محبوب این شرکت نیز با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران روبه‌رو بوده و همچنان هم توسط کاربران خریداری می‌شوند.

جایگاه اول در لیست پر فروش‌ترین خودروها در بازار اروپا همچنان در دستان فولکس‌واگن قرار دارد و با اینکه فروش خودروهای این شرکت تنها 0.1 درصد افزایش پیدا کرده، همچنان هم تقاضا برای محصولات این شرکت آلمانی، بیش از دیگر شرکت‌هاست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال