شرکت رنو خودروی پیکاب آلاسکان را معرفی کرد

به تازگی شرکت رنو از نسل جدید خودروی آلاسکان در ابعادی که می‌توان آن را یک مینی‌کامیون خواند، معرفی نمود. این خودروی جدید که ساخت آن از طراحی خودروی Navara الهام گرفته است، پاییز سال گذشته معرفی و اعلام شده بود که در حال توسعه بوده، اما حالا این محصول از مرحله‌ی Concept یا مفهومی […]

به تازگی شرکت رنو از نسل جدید خودروی آلاسکان در ابعادی که می‌توان آن را یک مینی‌کامیون خواند، معرفی نمود. این خودروی جدید که ساخت آن از طراحی خودروی Navara الهام گرفته است، پاییز سال گذشته معرفی و اعلام شده بود که در حال توسعه بوده، اما حالا این محصول از مرحله‌ی Concept یا مفهومی بودن به مرحله‌ی تولید رسیده است. محصول جدیدی که شرکت رنو معرفی کرده، ظاهری بسیار زیبا داشته و با استفاده شدن از رنگ کروم، آرم بزرگ رنو، چراغ‌های جلوی بسیار زیبا و لامپ‌های LED مخصوص روز، اصالت در این خودرو حفظ شده است.

رنو قصد دارد تا نسل جدید خودروی آلاسکان را در مدل‌های مختلف تک‌ کابینه، دو کابینه، باریک و پهن عرضه کند که البته تنها مدل دو کابینه از این خودرو معرفی شده است. باید اشاره داشته باشیم که کاربرانی که می‌خواهند این خودرو را برای کار و برای استفاده کردن از آن به عنوان یک کامیون کوچک خریداری کنند، هیچ چیز اضافی را در کابین خودرو مشاهده نخواهند کرد و این موضوع وسواس بسیار بالای مهندسان شرکت رنو را نشان می‌دهد. اما اگر سازندگان بخواهند از این خودروی جدید به عنوان خودرویی سنگین و عضلانی در شهر و استفاده‌ی عادی استفاده کنند، شاید کمی نظرشان در این مورد متفاوت باشد. به هنگام خرید نیز امکان سفارشی‌سازی و خریداری خودرو با امکانات خاص همچون اجزای چرمی، سیستم احتراق دکمه‌ای، صفحه‌نمایش لمسی و … نیز وجود خواهد داشت که خب این این موارد شامل هزینه‌ و پرداخت پول بیشتر خواهند بود.

همانطور که اشاره داشتیم میان این خودرو و اتومبیل Navara شباهت‌های زیادی وجود داشته و سازندگان از خودروی قبلی و موفق خود به عنوان الگو استفاده کرده‌اند. به همین منظور، در اتومبیل آلاسکان، ما شاهد به کارگیری یک موتوری گازوئیلی 2.5 لیتری 4 سیلندر با توان تولید نیروی 150 اسب بخاری هستیم که در صورت تمایل کاربران می‌توانند از موتوری 2.3 لیتری و بنزینی به همراه توربوشارژر استفاده نمایند که بسته به موتور آن، نیروی 160 تا 190 اسب بخاری را در اختیار خودرو قرار می‌دهد.

بدون شک نمی‌توان خودروی پیکاپ آلاسکان را یک محصول مخصوص شهر در نظر داشته باشیم، اما عرضه شدن کامیون‌های کوچک این روزها بسیار زیاد شده و به زودی نیز خودروی مشترک سیتروئن و پژو در این زمینه معرفی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال