رنو با معرفی خودروی Coupe Corbusier، طراحی مفهومی و مشهور خودروهای خود را جشن گرفت

معمولا وقتی صحبت از خودرویی مفهومی می‌شود، همه منتظر مشاهده‌ی اطلاعاتی از آن خودرو و طرح‌ها و عکس‌هایی از آن هستند. اما این موضوع در مورد خودروی جدید رنو صدق نمی‌کند. خودروی مفهومی و جدید رنو که یکی زیباترین ساخته‌های این شرکت به حساب می‌آید، به خاطر پنجاهمین سالگرد مرگ طراح معروف این شرکت، آقای Le […]

معمولا وقتی صحبت از خودرویی مفهومی می‌شود، همه منتظر مشاهده‌ی اطلاعاتی از آن خودرو و طرح‌ها و عکس‌هایی از آن هستند. اما این موضوع در مورد خودروی جدید رنو صدق نمی‌کند. خودروی مفهومی و جدید رنو که یکی زیباترین ساخته‌های این شرکت به حساب می‌آید، به خاطر پنجاهمین سالگرد مرگ طراح معروف این شرکت، آقای Le Corbusier معرفی شده است.

این خودروی جدید که Coupe Corbusier نام دارد، از دو روز پیش (22 اکتبر) در ویلای مدرن و معروف Villa Savoye واقع در Poissy فرانسه به نمایش در آمده و تا 20 مارس سال آینده نیز در این ویلا باقی خواهد ماند.

طول این خودرو زیاد، ارتفاع آن کم و درهای آن نیز همانند درهای خودروهای شرکت لامبورگینی باز می‌شوند و شکل کلی آن نیز از طرح‌ها و تئوری‌های مدرن این طراح، الهام گرفته شده است. طبق گفته‌ی مدیران رنو، مهندسین این شرکت 2 سال بر روی این اتومبیل کار کرده‌اند. همچنین سازندگان برای خلق چنین خودرویی، از 300 اثر هنری مشهور و بیش از 30 طراح صاحب‌نام فرانسوی کمک گرفته‌اند تا توانسته‌اند Coupe Corbusier را با شکلی که حالا می‌بینیم، طول کنند. در ادامه می‌توانید تصاویری از این خودروی مفهومی را مشاهده نمایید:

renault-corbusier-5 renault-corbusier-2 renault-corbusier-3 renault-corbusier-4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال