ال‌جی گوشی مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم رزونانس مغناطیسی تولید کرده است؛ شارژ با فاصله 70 میلی‌متر

وب‌‌سایت Business Korea به تازگی اعلام کرده است که شرکت ال‌جی جدیدا یک گوشی هوشمند تولید کرده است که از فناوری شارژ جدید رزونانس مغناطیسی به منظور افزایش شارژ باتری گوشی استفاده خواهد کرد. جالب است بدانید که شارژ دستگاه از این طریق از فاصله تقریبی 70 میلی‌متری یا نزدیک‌تر رخ خواهد داد. در حالی که […]

وب‌‌سایت Business Korea به تازگی اعلام کرده است که شرکت ال‌جی جدیدا یک گوشی هوشمند تولید کرده است که از فناوری شارژ جدید رزونانس مغناطیسی به منظور افزایش شارژ باتری گوشی استفاده خواهد کرد. جالب است بدانید که شارژ دستگاه از این طریق از فاصله تقریبی 70 میلی‌متری یا نزدیک‌تر رخ خواهد داد. در حالی که به منظور القای مغناطیسی یک دستگاه نیاز است تا آن را بر روی یک سطح بشقابی قرار دهیم، اما در فناوری رزونانس مغناطیسی این اجازه داده می‌شود تا گوشی هوشمند در فاصله معین بدون اتصال به شارژر قرار گرفته و در این حین شارژ شود. قبلا این میزان از فاصله تقریبا برابر با 20 میلی‌متر بود، اما هم‌اینک این فاصله به کمک فناوری‌ها و تکنولوژی‌های به کار گرفته شده به میزان تقریبی 70 میلی‌متر افزایش یافته است.

علاوه بر آن جالب است بدانید که در فناوری شارژ رزونانس مغناطیسی، توان اسمی می‌تواند به 7 وات برسد. این موضوع به آن معناست که یک دستگاه مانند یک گوشی هوشمند را می‌توان در کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ کرد. مسلما این مورد برای کاربران بی‌صبر که قصد کار کردن سریع با گوشی خود را دارند بسیار مناسب خواهد بود.

بسیاری از شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند هم اینک در حال کار کردن بر روی فناوری شارژ جدید رزونانس مغناطیسی هستند. انتظار می‌رود تا یک سال آینده شرکت‌هایی همچون ال‌جی، میزو، اوپو و هواوی نمونه گوشی‌های هوشمندی مجهز به این قابلیت را به بازارهای فروش عرضه نمایند. البته وب‌سایت Business Korea این طور گزارش می‌دهد که شرکت ‌ال‌جی قبلا گوشی هوشمند خود مجهز به این فناوری را تولید کرده است و در واقع هم اینک در حال اندیشیدن در زمینه انتخاب بهترین زمان عرضه عمومی آن به بازارهای فروش جهانی است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال