سامسونگ تولید 5 میلیون گلکسی نوت 7 را از تیرماه آغاز می‌کند

همان‌طور که می‌دانید تا به امروز خبرها و شایعات فراوانی از گوشی جدید گلکسی نوت 7 سامسونگ در رسانه‌های خبری منتشر شده است. اما حالب است بدانید که در این میان هنوز هیچ کدام از افشاگران نتوانسته‌اند همانند سال پیشین در گوشی گلکسی نوت 5، نوت 7 را در دستان خود لمس کرده و تصاویری […]

همان‌طور که می‌دانید تا به امروز خبرها و شایعات فراوانی از گوشی جدید گلکسی نوت 7 سامسونگ در رسانه‌های خبری منتشر شده است. اما حالب است بدانید که در این میان هنوز هیچ کدام از افشاگران نتوانسته‌اند همانند سال پیشین در گوشی گلکسی نوت 5، نوت 7 را در دستان خود لمس کرده و تصاویری از آن را برای ما ارسال نمایند. از آن جایی که مراسم رسمی شرکت سامسونگ به منظور معرفی گلکسی نوت 7 قرار است در تاریخ دوم آگوست (12 مرداد ماه) برگزار شود، هم اینک گزارشات و خبرهای بسیار زیادی در این مورد در حال انتشار است. برای مثال دیروز بود که خبررسان کره‌ای اعلام کرد که قرار است این گوشی هوشمند به یک حسگر اسکنر عنبیه چشم مجهز باشد. اما امروز خبرهایی در مورد برنامه اصلی این شرکت به منظور تولید این فبلت جدید لو رفته است.

براساس اطلاعات به دست آمده از سوی وب‌سایت کره‌ای etnews، شرکت سامسونگ در حال برنامه‌ریزی به منظور شروع تولید انبوه گوشی گلکسی نوت 7 از اواسط تیرماه بوده و از طرفی برنامه دارد برای مردادماه میزان تقریبی پنج میلیون دستگاه از این فبلت را به منظور عرضه به بازارهای فروش آماده نماید. این وب‌سایت در این مورد این طور اظهار می‌کند که: “براساس اطلاعات بدست آمده، سامسونگ الکترونیک سفارش بخش‌های مختلف سری بعدی گوشی گلکسی نوت خود را آغاز کرده و قرار است تولید این گوشی از ماه آینده شروع شود. علاوه بر آن اطلاعاتی نیز در زمینه میزان تولید انبوه این دستگاه هوشمند لو رفته است. در واقع سامسونگ الکترونیک در حال برنامه‌ریزی به جهت تولید 2.5 میلیون نسخه از این گوشی در ماه‌های جولای و آگوست بوده که در کل، پنج میلیون نسخه طی دو ماه تولید خواهد شد. البته این شرکت سال گذشته در سه ماه پنج میلیون گلکسی نوت 5 تولید کرد. بنابراین این شرکت پیش‌بینی می‌کند امسال بتواند با آمار فروش بسیار بهتری رو‌به‌رو باشد.”

از طرفی در این وب‌سایت چرایی تولید و عرضه این گوشی در اویل سال میلادی جاری توسط سامسونگ نیز این طور اذعان شد: “دلیل اینکه سامسونگ قصد دارد تولید انبوه گلکسی نوت جدید خود را یک ماه زودتر آغاز نماید این است که این شرکت کره‌ای خواهان فروش این دستگاه در حین معرفی آن با بازار است. در واقع استراتژی این شرکت این است که بتواند مشتریان خود را جذب کرده و خیلی زود بتواند نیازهای آنها را برآورده سازد.”

علاوه بر آن این وب‌سایت در متنی دیگر به موضوع وجود قابلیت نمایشگر با خمیدگی دو گانه آن اشاره دارد که به احتمال بسیار زیاد در گلکسی نوت 7 شاهد حضور آن خواهیم بود. البته قبلا شایعات فراوانی در این مورد منتشر شده بود. اما در هر صورت کاربران مسلما از وجود این طراحی خلاقانه بر روی این گوشی بسیار بزرگ مسرور و خوشحال خواهند شد. با اینکه بعد از انتشار خبرها و شایعات بسیار زیاد، تقربیا همگی معتقد هستیم که گلکسی نوت 7 از یک نمایشگر مشابه گوشی گلکسی اس 7 اج برخودار خواهد بود اما واقعا مشخص نیست که آیا این کمپانی گوشی هوشمندی در ابعاد کوچکتر یا با نمایشگر تخت را معرفی خواهد کرد یا نه.

Samsung-Galaxy-Note-6-04

از آن جایی که این شرکت کره‌ای همیشه در کنار نسخه اج، یک مدل استاندارد و تخت از گوشی هوشمند خود را نیز معرفی می‌کند، پس انتظار می‌رود در طی مراسم معرفی سری جدید فبلت‌های این شرکت شاهد رونمایی از دو گوشی گلکسی نوت 7 و گلکسی نوت 7 اج باشیم. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، تصاویر رندری از نسخه نهایی این گوشی منتشر شده است که خمیدگی نمایشگر در دو سمت آن را نشان می‌دهد و از طرفی شباهت بسیاری زیادی به نسخه‌های تولید شده در سری گلکسی اس این شرکت دارد.

در نهایت باید گفت که برای ایجاد تفاوت، در سال 2016 نیز شاهد معرفی دو گوشی جدید در این سری هستیم. همانند سال گذشته که گوشی‌های نوت 5 و همچنین گلکسی اس 6 اج پلاس معرفی شدند. با این تفاوت که امسال مشابه این دو گوشی معرفی خواهد شد اما نمونه دومی با نام و برند نوت در بازارهای فروش رخ نمایان خواهد کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما نیز علاقه‌مند به در دست گرفتن و کار کردن با گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ هستید؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال