گزارش: سامسونگ در سال 2016 روی تولید گوشی‌های مقرون‌به‌ صرفه تمرکز خواهد کرد

سامسونگ در سال 2015 توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود در گوشی‌های میان‌رده به نمایش بگذارد. برای مثال گوشی‌هوشمند گلکسی J5 که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی موفق سامسونگ به حساب می‌آید. حال باتوجه به موفقیت به دست آمده در میان‌رده‌ها، سامسونگ قصد دارد بار دیگر تمرکز خود را […]

سامسونگ در سال 2015 توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود در گوشی‌های میان‌رده به نمایش بگذارد. برای مثال گوشی‌هوشمند گلکسی J5 که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی موفق سامسونگ به حساب می‌آید. حال باتوجه به موفقیت به دست آمده در میان‌رده‌ها، سامسونگ قصد دارد بار دیگر تمرکز خود را بر روی گوشی‌های میان‌رده قرار دهد و در سال 2016 تولید محصولات خود را تا 12 درصد کاهش دهد. بنابراین براساس پیش‌بینی‌های انجام شده سامسونگ در سال آینده‌ی میلادی بین 420 تا 430 میلیون گوشی‌هوشمند تولید خواهد کرد.

براساس گزارش‌های منتشر شده از کشور کره، سامسونگ در سال 2016 محصولات جدیدی را در خط تولید گلکسی J و گلکسی A روانه بازار می‌کند که با استقبال بسیاری از کاربران رو‌به‌رو خواهد شد. البته این شرکت کره‌ای تبار همچنان بر روی پرچم‌داران خود، گلکسی اس 7 و اس 7 اج، حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد و هرگز این دو گوشی را به حال خود رها نخواهد کرد.

بدون شک یکی از دلایلی که سامسونگ قصد دارد در این زمینه بیشتر کار کند این است که این شرکت در گوشی‌های میان‌رده رقیبان زیادی را جلوی راه خود نمی‌بیند. برای مثال در پرچم‌داران سامسونگ باید با رقیبان قدرت‌مندی همچون اپل مواجه شود اما در میان‌رده‌ها این شرکت کره‌ای می‌تواند به راحتی کار خود را پیش ببرد.

قطعا یکی دیگر از دلایلی که سامسونگ قصد دارد تولید محصولات خود را در سال آینده کاهش دهد، کاهش تقاضا بوده چراکه براساس آمارهای منتشر شده هر سال شاهد کاهش تقاضای کاربران هستیم. این کاهش تقاضا در مورد برندهای معتبر بیشتر صدق می‌کند و برند‌های چینی کمتر شاهد چنین مشکلاتی هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال