گزارش: گلکسی S7 سامسونگ تنها یک لبه منحنی خواهد داشت

هم اکنون تمامی گوشی‌های هوشمند دارای دو طرف خمیدگی شرکت سامسونگ، از سری گلکسی اس 6 آن بوده و  گوشی‌های گلکسی اس6 اج (دارای نمایشگر 5.1 اینچی) و همچنین گلکسی اس6 اج پلاس (مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی) از این دسته هستند. البته بهتر است بدانید که قبل از معرفی این دو گوشی، این شرکت کره‌ای در […]

هم اکنون تمامی گوشی‌های هوشمند دارای دو طرف خمیدگی شرکت سامسونگ، از سری گلکسی اس 6 آن بوده و  گوشی‌های گلکسی اس6 اج (دارای نمایشگر 5.1 اینچی) و همچنین گلکسی اس6 اج پلاس (مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی) از این دسته هستند. البته بهتر است بدانید که قبل از معرفی این دو گوشی، این شرکت کره‌ای در ابتدای کار از گوشی با نمایشگر یک طرف خمیده در سری نوت خود با نام گلکسی نوت اج رونمایی کرده بود. یک منبع موثق خبری از برنامه این شرکت در این زمینه به منظور معرفی گوشی پرچم‌دار آینده این کمپانی خبر می‌دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی آینده این شرکت که به احتمال بسیار زیاد در سری گلکسی اس7 قرار خواهد داشت، از نمایشگری با خمیدگی در یک سمت خود بهره خواهد برد. مسلما شرکت سامسونگ در زمینه تولید گوشی‌های صفحه خمیده خود در سری گلکسی اس 6، بسیار تلاش کرده است. اما هم اکنون شایعات بسیار زیادی خبر از برنامه این کمپانی به منظور معرفی دو نوع گوشی در سری گلکسی اس7 می‌دهد. هر چه که باشد، مسلما این شرکت هم اینک در حال تست و بررسی نسخه‌های مختلف آن بر روی پرچم‌دار جدید خود می‌باشد. علاوه بر آن انتظار می‌رود که یکی از این نسخه‌ها دارای صفحه نمایشی به ابعاد 5.2 اینچ بوده و دیگری از نمایشگر 5.8 بهره‌مند باشد. مورد دوم همان گوشی صفحه خمیده سال 2016 شرکت سامسونگ خواهد بود.

با این تفاسیر این طور به نظر می‌رسد که شرکت بزرگ سامسونگ در حال برنامه‌ریزی به منظور کنار گذاشتن نسخه “Edge” (مجهز به نمایشگر کوچکتر) بوده و در کنار آن می‌خواهد مدل “+Edge” (مدلی که نمایشگر بزرگتری داشت) را تولید کند. اما در این حوزه فقط جای ارائه یک سوال باقی می‌ماند و آن هم این است که آیا این شرکت در آینده نام گوشی جدید 5.8 اینچی خود (نسخه دارای صفحه نمایش خمیده) را گلکسی اس 7 اج پلاس خواهد گذاشت یا اینکه این نام به گلکسی اس 7 اج تغییر خواهد کرد؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال