سامسونگ تعداد کارمندان خود را کاهش خواهد داد

در ماه گذشته میلادی گزارشی مبنی بر این امر منتشر گردید که شرکت سامسونگ یک تعدیل نیروی گسترده را در برنامه خود دارد. اگرچه شرکت کره‌ای به سرعت این خبر را تکذیب نمود اما به دنبال آن شاهد انتشار گزارش دیگری بودیم که ادعا کرده بود تعداد 1000 موقعیت شغلی در چین در معرض خطر […]

در ماه گذشته میلادی گزارشی مبنی بر این امر منتشر گردید که شرکت سامسونگ یک تعدیل نیروی گسترده را در برنامه خود دارد. اگرچه شرکت کره‌ای به سرعت این خبر را تکذیب نمود اما به دنبال آن شاهد انتشار گزارش دیگری بودیم که ادعا کرده بود تعداد 1000 موقعیت شغلی در چین در معرض خطر قرار دارد.

در حال حاضر گزارش جدیدی از غول کره‌ای تبار دنیای تکنولوژی منتشر شده و مدعی شده که این شرکت به منظور کاهش هزینه‌های خود در حال برنامه‌ریزی در خصوص اخراج نیروی کار خود در سطوح مدیریتی و اجرایی است. در این گزارش یکی از مقامات سامسونگ چنین عنوان داشته است که: “اولویت سامسونگ صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. در راستای جبران خسارت قابل توجهی که این شرکت متحمل شده، به کارمندانی که دارای عملکرد متوسط بوده‌اند توصیه شده تا شرکت را ترک کنند.”

همچنین ظاهراً گفته شده که این کاهش نیروی کار در کشورهایی اتفاق می‌افتد که واحدهای تولیدی شرکت سامسونگ در آن‌ها وجود دارد. گفتنی است که از تیم‌های منابع انسانی خواسته شده که کارکنان مربوطه را برای درخواست به پیوستن به “سیستم بازنشستگی داوطلبانه” متقاعد نمایند.

در این گزارش به این نکته نیز اشاره شده که چنین انتظار می‌رود که این طوفان تعدیل نیرو به اخراج حدود 30 درصد از نیروی کار سامسونگ الکترونیک در بخش‌های امور مالی، منابع انسانی و بخش بازاریابی منجر گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال