اکثر کاربران گلکسی نوت 7 سامسونگ، اس 7 اج را برای جایگزینی انتخاب کرده‌اند

با توجه به اتفاقات اخیر درباره گلکسی نت 7 سامسونگ و آتش گرفتن باتری این گوشی‌هوشمند، سرانجام سامسونگ تصمیم گرفت تولید این دستگاه را برای همیشه متوقف کند. اگرچه چشم‌ بادامی‌های کره‌ای، انتظار چنین سرانجامی را برای پرچم‌دار تازه‌نفس سری نوت خود نداشتند، اما در نهایت تسلیم شده و ناچار به اتخاذ اینچنین تصمیم شدند. […]

با توجه به اتفاقات اخیر درباره گلکسی نت 7 سامسونگ و آتش گرفتن باتری این گوشی‌هوشمند، سرانجام سامسونگ تصمیم گرفت تولید این دستگاه را برای همیشه متوقف کند. اگرچه چشم‌ بادامی‌های کره‌ای، انتظار چنین سرانجامی را برای پرچم‌دار تازه‌نفس سری نوت خود نداشتند، اما در نهایت تسلیم شده و ناچار به اتخاذ اینچنین تصمیم شدند.

نت 7

 

البته سامسونگ در این زمینه برای حفظ آبرو، خدمات بیشتری را به مشتریان ارائه می‌دهد. دیروز این کمپانی اعلام کرد که دستگاه‌های کارکرده نوت 7 را که هنوز در اختیار کاربران است را تعویض می کند که البته این اقدام در جهت حفظ اعتماد مشتریان با وجود تمام انتقادات موجود و خاتمه دادن به تمام حرف و حدیثها درباره نوت 7 است.

طبق نظر فروشگاه‌های زنجیره‌ای این کمپانی در تایوان، 90 درصد از مشتریان برای برگرداندن نوت 7 رجوع کرده و در عوض یک عدد گلکسی اس 7 اج رایگان دریافت کردند. گفتنی است این کمپانی به تمام گوشی‌های اس 7، پیغامی مبنی بر عدم وجود کوچک‌ترین مشکل در باتری‌ این گوشی‌ها ارسال کرده است.

در تایوان کاربران نوت 7 از خدمات ویژه‌ای و برتری برخوردار شدند، در این کشور نه تنها دارندگان نوت 7 به راحتی با مراجعه به فروشگاه های بزرگ و کوچک سامسونگ می توانند با تحویل نوت 7 یک دستگاه گلکسی اس 7 اج رایگان دریافت کرده، بلکه می توانند کارت اعتباری به ارزش 95 دلار در صورتی‌که علاقه‌مند به دریافت اس 7 اج یا نوت 5 هستند دریافت کنند. علاوه بر این با توجه به اینکه نوت 7 قیمت بیشتری نسبت به اس 7 اج و نوت 5 دارد مشتریان می توانند علاوه بر تعویض گوشی، این اختلاف قیمت که  برای اس 7 اج بین 125 تا 155 دلار و برای نت 5 بین 125 تا 220 دلار است را نیز دریافت کنند .

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال