بازی Resident Evil 5 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد

اوایل هفته‌ی گذشته بود که شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی عنوان بسیار محبوب Resident Evil 5 بر روی دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شدند و حالا این اتفاق رخ داده و نسخه‌ی دیجیتالی این بازی برای این دو کنسول از روز گذشته در دسترس کاربران قرار گرفته تا بار دیگر علاقه‌مندان به این […]

اوایل هفته‌ی گذشته بود که شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی عنوان بسیار محبوب Resident Evil 5 بر روی دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شدند و حالا این اتفاق رخ داده و نسخه‌ی دیجیتالی این بازی برای این دو کنسول از روز گذشته در دسترس کاربران قرار گرفته تا بار دیگر علاقه‌مندان به این بازی محبوب بتوانند نسخه‌ی Remaster این بازی را به پایان برسانند. البته شرکت Capcom دست خالی این بازی را منتشر نکرده چراکه کاربران با دانلود این بازی و خرید آن، می‌توانند تمامی بسته‌های الحاقی مربوط به آن را هم به صورت کاملا رایگان دریافت کنند.

با این حال، شرکت کپکام برای کسانی که به نسخه‌ی‌ دیجیتالی این بازی علاقه‌ای نداشته و به دنبال آرشیو آن با خرید نسخه‌ی دیسکی بازی هستند هم تدابیری را در نظر گرفته است؛ کاربران می‌توانند تا حدود دو هفته‌ی دیگر، این بازی را به صورت دیسکی نیز خریداری کنند.

بازی رزیدنت اویل 5 که برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده دارای تمامی محتوای Mercenaries بوده و شامل درجه‌ی سختی جدیدی نیز می‌شود. رزولوشن این بازی به فول‌اچ‌دی بهبود یافته و گرافیک آن نیز برای نسل‌ فعلی کنسول‌های بازی، بهتر شده است. حال سوال اصلی اینجا پیش می‌آید در حالی که کپکام، نسخه‌ی هفتم این بازی محبوب را تایید و حتی دموی آن را نیز منتشر کرده، چرا باید نسخه‌ی پنجم بازی را بار دیگر برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر کند؟‌ از آن‌جایی که دی ماه امسال، بازی رزیدنت اویل 7 منتشر می‌شود، پس جواب این سوال کمی واضح است؛ تا دی ماه زمان زیادی باقی مانده و کپکام خواسته تا علاقه‌مندان به این بازی را فعلا با نسخه‌ی پنجم آن سرگرم کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال