کمپانی Seagate از یک هارد اکسترنال SSD ویژه ایکس‌باکس‌وان پرده برداشت

کمپانی معروف Seagate که در تولید حافظه‌های داخلی و خارجی ید طولایی دارد، از یک هارد اکسترنال SSD برای ایکس‌باکس‌وان و ایکس‌باکس‌وان اس رونمایی کرد که می‌توان میزبان خوبی برای تمام بازی‌های شما روی این کنسول‌های محبوب باشد.     برخلاف پی‌اس4، کنسول ایکس‌باکس‌وان فاقد هارد داخلی قابل تعویض است، یعنی شما محدود به همان فضای […]

کمپانی معروف Seagate که در تولید حافظه‌های داخلی و خارجی ید طولایی دارد، از یک هارد اکسترنال SSD برای ایکس‌باکس‌وان و ایکس‌باکس‌وان اس رونمایی کرد که می‌توان میزبان خوبی برای تمام بازی‌های شما روی این کنسول‌های محبوب باشد.

 

gsmarena_001-1

 

برخلاف پی‌اس4، کنسول ایکس‌باکس‌وان فاقد هارد داخلی قابل تعویض است، یعنی شما محدود به همان فضای اولیه دستگاه هستید. با استفاده از این هارد، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی خود بر روی ایکس‌باکس‌وان را برای بازی‌ها و سایر فایل‌ها، افزایش دهید.

همچنین برخلاف هارد دیسک داخلی ایکس‌باکس وان، این هارد از حافظه فلش بهره برده است که باعث بارگذاری سریع‌تر بازی‌ها می‌شود.

گفتنی است این گیم‌درایو جدید دارای فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی SSD برای ایکس‌باکس وان بود و قیمتی 199.99 دلاری خواهد داشت. اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از نسخه مکانیکی این هارد استفاده کنید که تا 4 ترابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال