سامسونگ امسال گوشی‌های تایزنی بیشتری را عرضه خواهد کرد

بر طبق گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت سامسونگ قصد دارد تا امسال تعداد دیگری از گوشی‌های خود را با سیستم‌عامل تایزن به بازار عرضه کند. این گوشی‌های هوشمند قرار است با رنج قیمت‌های مختلفی ارائه شوند. هنوز جزئیات بیشتری در مورد این گوشی‌های تایزنی توسط سامسونگ منتشر نشده است اما با این حال هفته گذشته در […]

بر طبق گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت سامسونگ قصد دارد تا امسال تعداد دیگری از گوشی‌های خود را با سیستم‌عامل تایزن به بازار عرضه کند. این گوشی‌های هوشمند قرار است با رنج قیمت‌های مختلفی ارائه شوند.

هنوز جزئیات بیشتری در مورد این گوشی‌های تایزنی توسط سامسونگ منتشر نشده است اما با این حال هفته گذشته در اخبار آمده بود که غول کره‌ای مشغول کار روی یک گروه از گوشی‌های هوشمند میان رده است.

این شرکت علاقه عجیبی به عرضه محصولات خود با سیستم‌عامل تایزن پیدا کرده است که همین مسئله کار این شرکت را برای جذب کاربران به این نوع گوشی‌ها را سخت‌ کرده است.

بد نیست بدانید که گوشی تایزنی Z1 این شرکت که قیمتی زیر 100 دلار دارد، تنها در کشور هند بیش از یک میلیون دستگاه فروش داشته است. این گوشی تنها در طی شش ماه از زمان عرضه توانسته این میزان فروش را برای سامسونگ رقم بزند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال