آمادگی رایتل برای ارائه‌ی تعرفه‌های ارزان‌تر اینترنت در حوزه‌ی آموزش مجازی

دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از رایتل اعلام کرد: زیرساخت شبکه رایتل آمادگی و ظرفیت مورد نیاز برای در اختیار گذاشتن بستر مناسب و ارائه تعرفه‌های ارزانتر اینترنت برای برنامه‌های آموزش مجازی را داراست. فیروزآبادی با اشاره به […]

دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از رایتل اعلام کرد: زیرساخت شبکه رایتل آمادگی و ظرفیت مورد نیاز برای در اختیار گذاشتن بستر مناسب و ارائه تعرفه‌های ارزانتر اینترنت برای برنامه‌های آموزش مجازی را داراست.

فیروزآبادی با اشاره به اقدامات و پیشرفت‌های خوب رایتل با گذشت کمتر از 2 سال از آغاز به کار دولت یازدهم، اظهار کرد: در حال حاضر رایتل 240 شهر را تحت پوشش شبکه نسل سوم قرار داده است که این رقم تا پایان سال به 450 شهر خواهد رسید. در همین راستا و در ادامه توسعه  به توسعه خدمات در حوزه‌های مختلف مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه متمرکز خواهیم شد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر می‌توان از امکانات و زیرساخت‌های رایتل در بحث آموزش، آموزش‌های مجازی و توسعه شبکه تلفن همراه استفاده کرد.

فیروزآبادی با بیان اینکه رایتل تنها اپراتور با شبکه پشتیبان نسل 3 و بالاتر از نسل 3 است، گفت: در حوزه آموزش مجازی اخیرا در دانشگاه‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته که نیاز به پشتیبانی بیشتر دارد و زیرساخت شبکه رایتل آمادگی و ظرفیت مورد نیاز برای در اختیار گذاشتن بستر مناسب و ارائه تعرفه‌های ارزانتر اینترنت برای برنامه‌های آموزش مجازی را داراست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال