شایعات از باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی گلکسی نوت 7 حکایت دارند

در 12 مرداد شاهد این خواهیم بود که سامسونگ از گوشی گلکسی نوت 7 خود در طی یکی دیگر از رویدادهای معروف Unpacked رونمایی کند و با آن‎که تنها تقریبا دو هفته با این اتفاق فاصله داریم، جریان راه‎یابی تصاویر و اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده و شایعات متوقف شدنی نیست. همین امروز، رندرهای […]

در 12 مرداد شاهد این خواهیم بود که سامسونگ از گوشی گلکسی نوت 7 خود در طی یکی دیگر از رویدادهای معروف Unpacked رونمایی کند و با آن‎که تنها تقریبا دو هفته با این اتفاق فاصله داریم، جریان راه‎یابی تصاویر و اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده و شایعات متوقف شدنی نیست. همین امروز، رندرهای تازه‎ای از این گوشی در سطح اینترنت منتشر شد که نگاهی نزدیکتر به گلکسی نوت 7 داشتند و در آن‎ها این فبلت به رنگ‎های دیگر از جمله مشکی، آبی و طلایی خودنمایی می‎کرد. سری دستگاه‎های گلکسی نوت سامسونگ در طول سالیان گذشته به خاطر موارد متعددی شهرت کسب کرده‎اند، بارزترین آن‎ها این است که نه تنها اصطلاح “فبلت” در بین کاربران بسیار محبوب شده، بلکه یک دسته‎ی کامل جدید از گوشی‎ها در پیش چشم افراد مجسم شده است. یکی از قابلیت‎های مهمی که طرفداران گلکسی نوت همیشه برای آن انتظار می‎کشیده‎اند یک باتری بادوام و با ظرفیت بالا است. اگر آخرین شایعات در این زمینه درست باشد باید گفت که گلکسی نوت 7 در نهایت ممکن است بعضی از کاربران را در این زمینه ناامید کند.

بر اساس لیستی که توسط وب‎سایت South Korea Telecom منتشر شده، باتری گوشی گلکسی نوت 7 ظرفیت 3500 میلی‎آمپر ساعتی خواهد داشت. آن دسته از افرادی که نسبت به محصولات سامسونگ توجه نشان می‎دهند، متوجه می‎شوند که این باتری اندکی به نسبت باتری 3600 میلی‎آمپر ساعتی درون گوشی‎ گلکسی اس 7 اج کوچکتر و به نسبت باتری که در گلکسی نوت 4 سال قبل با ظرفیت 3000 میلی‎آمپر ساعت پیدا می‎شود، بزرگتر است. افت ظرفیت از 3600 به 3500 میلی‎آمپر ساعت یقینا با توجه به جا دادن قلم و هم‎چنین مواردی نظیر اسکنر چشم یک امر الزامی بوده است. گرچه، با درنظرگیری صفحه‎ی نمایش بزرگتر 5.7 اینچی نوت 7، بسیاری از افراد در فکر این خواهند بود که چرا سامسونگ نتوانسته از باتری با ظرفیت مشابه گلکسی اس 7 یا باتری بهتر استفاده کند. این‎که به این لیست منتشر شده می‎توان اعتماد کرد یا نه جای بحث دارد و هنوز برای نتیجه‎گیری زود است، البته باید اشاره داشت هیچ مدرکی هم وجود ندارد که این شرکت مشخصات نهایی و خرده‎فروشی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ را در اختیار دارد. با این وجود در حال حاضر نسبتا محتمل به نظر می‎رسد که ظرفیت باتری گلکسی نوت 7 در این حد باشد.

برای بسیاری از افراد این ظرفیت 3500 میلی‎آمپر ساعت ممکن است اندکی ناامیدکننده باشد، ولی ظرفیت باتری همه چیز نیست. اگر سامسونگ راهی پیدا کرده تا این دستگاه از نظر مصرف انرژی کارآمدتر باشد، یک باتری با هر ظرفیتی به خوبی از عهده‎ی نیاز اکثر کاربران برخواهد آمد. گلکسی نوت 4 به عنوان مثال، در سال 2014 با باتری با ظرفیت 3220 میلی‎آمپر ساعت به بازار آمد، زمانی که پردازنده‎ها دقیقا نسبت به این نوع باتری‎ها لطف نداشتند، حداقل در مقایسه با پردازنده‎های امروزی. در نتیجه، این مقدار بایستی برای اکثریت کاربران کافی و زیاد باشد، ولی به صورت اجتناب‎ناپذیری بعضی از افراد به دنبال این تغییر ناامید برجا خواهند ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال