موسس وان پلاس به دنبال خرید یکی از کارخانه‌های کمپانی HTC می‌باشد

OnePlus یکی از کمپانی‌هایی می‌باشد که تا سال گذشته شما نیز ممکن است نیز نام آن را نشنیده بودید. OnePlus در یک سالی که گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته و توانسته خود را به یکی از قدرت‌مندترین کمپانی‌های موجود تبدیل کند. این کمپانی ابتدا با گوشی وان پلاس وان خود را به دنیا معرفی کرد و […]

OnePlus یکی از کمپانی‌هایی می‌باشد که تا سال گذشته شما نیز ممکن است نیز نام آن را نشنیده بودید. OnePlus در یک سالی که گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته و توانسته خود را به یکی از قدرت‌مندترین کمپانی‌های موجود تبدیل کند. این کمپانی ابتدا با گوشی وان پلاس وان خود را به دنیا معرفی کرد و این گوشی نیز توانست فروش بسیار خوبی را کسب کند. به همین علت وان پلاس 2 نیز معرفی شد و تا به امروز توانسته میلیون‌ها بار به فروش برسد. وان پلاس فعلا به دنبال بهتر شدن هست و طبیعتا هنوز راه زیادی را تا کامل شدن در پیش دارد.

از طرفی دیگر کمپانی HTC نیز این روزها وضع خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. فروش بسیار ضعیف اچ تی سی وان M9 یکی از دلایل عدم موفقیت این کمپانی بوده است. میان رده‌های نه چندان موفق با قیمت‌های بالا نیز باعث شده تا اچ تی سی نتواند در سال مالی کنونی سود خاصی را کسب کند و شاهد ضررهای بسیاری بوده است. در 15 ماه گذشته اچ تی سی موفق به کسب هیچ گونه سودی نشده و تنها شاهد ضررهای متوالی بوده است.

حال وان پلاس در طی جدیدترین اقدام خود قصد دارد یکی از کارخانه‌های اچ تی سی را در کشور چین و در شهر شنژن خریداری کند. اگر بخواهیم از دید کمپانی وان پلاس نگاه کنیم؛ خرید این کمپانی بسیار کار منطقی می‌باشد چرا که این شرکت مشکلاتی را در تولید گوشی‌های هوشمند و برطرف کردن نیاز‌های بازار دارد. از دید کمپانی اچ تی سی نیز این رویداد یک پسرفت دیگر برای این شرکت می‌باشد و باز هم ممکن است باعث ضررهایی دیگر برای این کمپانی شود. این شایعه از آن جایی قوت گرفته که مدیر عامل کمپانی وان پلاس Pete Lau در جلوی یکی از دفاتر اچ تی سی از خود عکسی را منتشر کرد که نشان می‌دهد وی در حال مذاکره با این کمپانی بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال