سامسونگ گلکسی تب 3 را 11 شهریورماه معرفی می‌کند

در سال‌های اخیر خط تولید تبلت‌های سری گلکسی تب اس شرکت سامسونگ، از دسته پرچمدارهای این شرکت به حساب می‌آمده‌اند. از طرفی سری گلکسی تب A این شرکت نیز از جمله تبلت‌های میان‌رده آن به حساب آمده و سری گلکسی تب E نیز از جمله پایین‌رده به حساب می‌آیند. علاوه بر آن به نظر می‌آید […]

در سال‌های اخیر خط تولید تبلت‌های سری گلکسی تب اس شرکت سامسونگ، از دسته پرچمدارهای این شرکت به حساب می‌آمده‌اند. از طرفی سری گلکسی تب A این شرکت نیز از جمله تبلت‌های میان‌رده آن به حساب آمده و سری گلکسی تب E نیز از جمله پایین‌رده به حساب می‌آیند. علاوه بر آن به نظر می‌آید که این شرکت در حال برنامه‌ریزی به منظور رونمایی از سومین نسل تبلت‌های سری اس در تاریخ اول ماه سپتامبر (مصادف با اول شهریور ماه) خود باشد. درست یک ماه بعد از معرفی رسمی گوشی گلکسی نوت 7. شکی نیست که تبلت گلکسی تب اس 3 سامسونگ (نام احتمالی) یک محصول سطح بالا بوده و از مشخصات فنی بسیار خوبی برخوردار باشد. به احتمال بسیار زیاد این تبلت نیز همانند نسخه پیشین خود از نمایشگر سوپرامولد استفاده خواهد کرد. هنوز اطلاعات قطعی و آشکاری از این تبلت جدید منتشر نشده است ولی احتمال می‌دهیم این تبلت در دو نسخه با ابعاد نمایشگر متفاوت به بازار عرضه شود. از طرفی انتظار می‌رود صفحه نمایش این تبلت‌ها دارای نسبت تصویر 4 به 3 باشد و علاوه بر آن از دقت تصویر 2048×1536 پیکسل برخودار باشند. بهتر است بدانید که این موارد مربوط به مشخصات فنی تبلت نسل پیشین است و در نتیجه از حداقل موارد موجود در این تبلت خواهند بود. از سویی دیگر انتظار می‌رود که این تبلت از یک تراشه سطح بالا از سری اگزینوس استفاده نماید اما احتمال نمی‌دهیم که اگزینوس 8890 یا 8893 که در گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 7 و همچنین گلکسی نوت 7 سامسونگ وجود دارند در این تبلت جدید نیز رخ نمایان کند.

این خبرها و تحلیلات از سوی الدر مورتازین، یکی از ژورنالیست‌های مشهور روسی صورت گرفته است. در گذشته نیز این فرد مشهور خبرهایی را در مورد شرکت سامسونگ منتشر کرده بود. در این زمینه که رویداد رسمی این کمپانی در چه تاریخی صورت خواهد گرفت و این که دستگاه‌های این شرکت چه زمانی قرار است به صورت رسمی معرفی شود. در واقع به همین دلیل است که به صحبت‌های این فرد اعتماد کرده و آنها را منتشر می‌سازیم. البته مسلما حرف‌های این فرد ممکن است به اندازه منبع Evleaks اعتبار نداشته باشد اما با این حال به اندازه یک شایعه معتبر می‌توان به آن توجه کرد.

با این که همیشه افرادی هستند که منتظر رونمایی از محصولات شرکت سامسونگ می‌‌باشند و از این رو منتظر آشکار شدن تاریخ معرفی گلکسی تب  3 این شرکت نیز خواهند بود پس شاید بهتر است بدانند که به احتمال زیاد در همان تاریخ این شرکت ممکن است از Gear S3 نیز رونمایی به عمل آورد. از آن جایی که Gear S و Gear S2 در ماه سپتامبر مصادف با نمایشگاه IFA برلین معرفی شدند؛ از این رو می‌توانیم منتظر معرفی این گجت در این تاریخ نیز باشیم. البته بهتر است بدانید که شرکت سامسونگ تنها کمپانی دعوت شده به این نمایشگاه نخواهد بود بلکه در کنار آن شرکت هواوی نیز کنفرانس خبری خود را داشته و احتمال طی آن محصولات جدیدی را معرفی خواهد کرد. شرکت سامسونگ از جمله کمپانی‌های معروفی است که نسبت به دیگر رقبای خود سود بسیار زیادی را از فروش محصولات خود در بازار تبلت‌ها به دست می‌آورد. این شرکت هنوز هیچ تبلت جدیدی را در سال میلادی کنونی با بازارهای فروش عرضه نکرده است. گر چه تبلت‌های جدیدی با نام‌های Galaxy Tab S2 و Galaxy Tab Iris نیز معرفی شده‌اند که البته مدل‌های انقلابی نبوده و تنها یک بروزرسانی ساده از نسل‌های قبلی به حساب می‌آیند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال