گلکسی S7 سامسونگ با قیمتی بالاتر اما همراه با اسکنر قرنیه‌ی چشم عرضه خواهد شد

اگر شما  قصد دارید سال آینده گلکسی اس 7 را خریداری کنید بهتر است کمی خرج‌های خود را کنترل کرده چراکه پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ نسبت به پرچم‌دار‌های قبلی قیمت بالاتری را خواهد داشت. به گفته‌ی فاش‌کننده‌‌ی معروف evleaks، سامسونگ قصد دارد چهار نسخه‌ی مختلف از پرچم‌دار بعدی خود را عرضه کند. گلکسی اس 7، اس 7 […]

اگر شما  قصد دارید سال آینده گلکسی اس 7 را خریداری کنید بهتر است کمی خرج‌های خود را کنترل کرده چراکه پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ نسبت به پرچم‌دار‌های قبلی قیمت بالاتری را خواهد داشت. به گفته‌ی فاش‌کننده‌‌ی معروف evleaks، سامسونگ قصد دارد چهار نسخه‌ی مختلف از پرچم‌دار بعدی خود را عرضه کند. گلکسی اس 7، اس 7 پلاس، اس 7 اج و اس 7 اج پلاس چهار نسخه‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ خواهند بود.

حال دلیل افزایش قیمت این گوشی، تعبیه شدن اسکنر قرنیه‌ی چشم است که سامسونگ می‌خواهد آن را جایگزین حسگر اثر انگشت کند. باوجود این اسکنر کاربر تنها با یک نگاه به گوشی خود می‌تواند قفل آن را باز کند و پرداخت‌های اینترنتی خود را انجام دهد. درواقع این اسکنر می‌تواند هرکاری که حسگر اثر انگشت توانایی انجام آن را دارد، به راحتی برای کاربر انجام دهد. از آن‌جایی که الگوی قرنیه‌ی هرکس متفاوت از شخص دیگری است امکان ندارد شخص دیگری بتواند گوشی شما را باز کند. اسکنرهای قرنیه‌ی چشم در میان اسکنرهای موجود نظیر اثرانگشت از قیمت بالاتری برخوردار بوده و همین علت می‌تواند گلکسی اس 7 را کمی گران‌تر از نسخه‌های قبلی خود کند.

درتصاویر اخیر منتشر شده از گلکسی اس 7 نیز دکمه‌ی Home گوشی از حالت قبلی خارج شده و به شکل مستطیل در آمده است. شاید سامسونگ حسگر اثر انگشت را از این گوشی برداشته و همین مسئله باعث شده تا شاهد تغییر شکل در دکمه‌ی فیزیکی گلکسی اس 7 باشیم. سامسونگ قصد دارد از پرچم‌دار بعدی خود در اول اسفندماه، یک‌روز قبل از برگزاری رسمی رویداد جهانی بارسلون، رونمایی کند. انتظار می‌رود فروردین سال آینده نیز این گوشی به طور رسمی عرضه شود. باتوجه به این خبر، گلکسی اس 7 باید قیمتی بالاتر از 700 دلار را داشته باشد. آیا اسکنر قرنیه‌ی چشم ارزش بالابردن قیمت را خواهد داشت؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال