شایعات از معرفی Gear S3 سامسونگ در 11 شهریورماه حکایت دارند

از آخرین باری که سامسونگ ساعت‌هوشمند جدیدی را معرفی کرده بیش از یک سال می‌گذرد و اگر شایعات اخیر منتشر شده درست باشند، در سال جاری میلادی و در رویداد IFA، سامسونگ جانشین ساعت‌هوشمند Gear S2 را معرفی خواهد کرد. جدیدترین شایعه‌ی منتشر شده در این مورد، حکایت از این موضوع دارد که ساعت مذکور، […]

از آخرین باری که سامسونگ ساعت‌هوشمند جدیدی را معرفی کرده بیش از یک سال می‌گذرد و اگر شایعات اخیر منتشر شده درست باشند، در سال جاری میلادی و در رویداد IFA، سامسونگ جانشین ساعت‌هوشمند Gear S2 را معرفی خواهد کرد. جدیدترین شایعه‌ی منتشر شده در این مورد، حکایت از این موضوع دارد که ساعت مذکور، در تاریخ 11 شهریورماه و به همراه گلکسی تب 3 در رویداد IFA به صورت رسمی معرفی می‌شود.

رویداد IFA که هر ساله در اواسط شهریورماه برگزار می‌شود، معمولا مکان مناسبی برای این شرکت کره‌ای تبار برای معرفی جدیدترین محصولات خود نظیر Gear S و Gear S2 به همراه سری نوت گوشی‌های گلکسی بوده است. حال از آن‌جایی که از سال گذشته سامسونگ کمی زودتر از موعد همیشگی گلکسی نوت 5 را در شهر نیویورک معرفی کرده و این‌بار هم گلکسی نوت 7 زودتر از انتظار روانه بازار خواهد شد و به احتمال فراوان نسل سوم ساعت‌هوشمند این شرکت در 11 شهریورماه و در شهر برلین به نمایش گذاشته می‌شود.

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصه‌های فنی این ساعت به همراه طراحی آن فاش نشده اما سامسونگ همچنان به رویه‌ی تولید ساعت‌های بیضی شکل و استفاده از سیستم‌عامل Tizen در این ساعت همانند نسل قبلی ادامه خواهد داد.

در روزهای اخیر کد ساعت‌هوشمند جدید سامسونگ Solis اعلام شده و گفته شده این ساعت در سه‌ نسخه‌ی مختلف با شماره‌های ساخت SM-R760، SM-R765 و SM-R770 تولید می‌شود. از میان این سه نسخه، یکی از آن‌ها پشتیبانی از 3G را به همراه خود خواهد داشت و دیگری ممکن است به طور کلی از سیم‌کارت پشتیبانی نکند. به‌هرحال زمان زیادی تا معرفی این ساعت باقی نمانده و همانند اکثر محصولات شرکت سامسونگ، باید منتظر فاش شدن تصاویر و اطلاعات بیشتری از Gear S3 باشیم.