شایعه: گوشی One M10 اچ‌تی‌سی در MWC امسال رونمایی نخواهد شد؛ شاید در فروردین‌ماه

با گذشت زمان، هرچه به تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی موبایل، MWC 2016، نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات پیرامون دو پرچم‌دار گلکسی S7 سامسونگ و G5 ال‌جی که انتظار می‌رود هردوی آن‌ها در این کنفرانس رونمایی شوند، داغ‌تر شده و رونق بیشتری می‌گیرند. موضوع تعجب برانگیز اینجاست که در میان این شایعات، خبری از جانشین One […]

با گذشت زمان، هرچه به تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی موبایل، MWC 2016، نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات پیرامون دو پرچم‌دار گلکسی S7 سامسونگ و G5 ال‌جی که انتظار می‌رود هردوی آن‌ها در این کنفرانس رونمایی شوند، داغ‌تر شده و رونق بیشتری می‌گیرند. موضوع تعجب برانگیز اینجاست که در میان این شایعات، خبری از جانشین One M9 اچ‌تی‌سی نبوده و این گوشی به طور کامل غایب است.

علت این مسئله را پیدا کردیم و مشخص شد که شرکت تایوانی تبار اچ‌تی‌سی احتمالاً رونمایی از گوشی One M10 خود را در MWC انجام نداده و این امر را به فروردین‌ماه موکول کرده و بدین منظور قصد دارد تا مراسمی به صورت جداگانه برگزار کند. گفته می‌شود که پس از رونمایی در فرودین‌ماه، این گوشی از اواسط اردیبهشت‌ماه برای فروش روانه بازار خواهد شد.

اچ‌تی‌سی پیش از این عنوان کرده بود که قصد دارد تا از M10 در MWC پرده بردارد، اما ظاهراً به این دلیل که مدیران شرکت چند نمونه اولیه دیگر را برای طراحی این گوشی به تیم طراحی ارائه کرده‌اند، ناچار شده تا معرفی پرچم‌دار جدید خود را کمی به تأخیر بی اندازد. گفته شده که طراحی محصول جدید اچ‌تی‌سی به صورت کامل عوض شده و این شرکت سبک طراحی محصولات خود را دستخوش تغییراتی کرده است که به همین علت هم نیاز بوده تا رونمایی کمی با تأخیر انجام شود.

پیش از این در شایعات آمده بود که وان M10 از یک چیپست اسنپ‌دراگون 820 کوالکام، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و یک حسگر اثر انگشت بهره خواهد برد و برای اولین بار اچ‌تی‌سی توانسته گواهی IP68 برای مقاومت در باربر آب و گردوغبار را برای این گوشی اخذ کند.

گفتنی است این موضوع هنوز به تأیید رسمی اچ‌تی‌سی نرسیده و تنها در حد یک شایعه است، از همین رو زیاد قابل استناد نیست. امیدوارم اطلاعات بیشتری راجع به این پرچم‌دار اچ‌تی‌سی در آینده نزدیک منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال