شایعات از وجود رم 6 گیگابایتی در گوشی‌هوشمند Meizu Pro 6 خبر می‌دهند

احتمالا می‌دانید که گوشی  Xplay 5 Elite از شرکت Vivo  به اولین گوشی تبدیل شد که دارای حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی است. اگر شایعات منتشر شده درست باشند شرکت Meizu  هم جز شرکت‌هایی خواهد بود که به باشگاه رم‌ 6 گیگابایتی با گوشی‌هوشمند Pro 6 می‌پیوندند. احتمالا شرکت Meizu پرچم‌دار بعدی خود را در دو نسخه‌ی مختلف […]

احتمالا می‌دانید که گوشی  Xplay 5 Elite از شرکت Vivo  به اولین گوشی تبدیل شد که دارای حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی است. اگر شایعات منتشر شده درست باشند شرکت Meizu  هم جز شرکت‌هایی خواهد بود که به باشگاه رم‌ 6 گیگابایتی با گوشی‌هوشمند Pro 6 می‌پیوندند.

احتمالا شرکت Meizu پرچم‌دار بعدی خود را در دو نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد کرد. نسخه‌ی اول دارای رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود و نسخه‌ی دوم از رم 4 گیگابایتی بهره خواهد برد و حافظه‌ی داخلی تعبیه شده برای آن 64 گیگابایت خواهد بود.

از دیگر مشخصات فاش شده مربوط به این گوشی می‌توان به نمایشگری با رزولوشن فول‌اچ‌دی، چیپسیت اکزینوس 8890 ، جدیدترین رابط کاربری Flyme و سیستم شارژ سریع اشاره کرد. براساس گفته‌های مدیر طراح گوشی‌های شرکت Meizu، احتمالا پرچم‌دار بعدی این شرکت از تاچ سه بعدی نیز بهره خواهد برد. به‌هر‌حال هنوز هیچ‌کدام از مشخصات فاش شده به تایید رسمی در نیامده‌اند و نمی‌توان زیاد به این شایعات متکی بود. باید صبر کرد و دید آیا می‌توانیم یک گوشی دیگر با 6 گیگابایت حافظه‌ی رم شاهد باشیم یا خیر.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال