شایعه: سونی در سه ماهه آخر سال 2015، سه گوشی هوشمند جدید معرفی می‌کند

هنوز سونی به صورت رسمی از اکسپریا Z4 رونمایی نکرده که شایعات بسیاری از پرچمدار آینده‌ی سونی اکسپریا Z5 به گوش می‌رسد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده سونی قصد دارد تا پایان سال میلادی اکسپریا Z5, Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 Ultra را معرفی کند. البته این خبر حتی بیش از یک شایعه می‌باشد و هنوز هیچ اطلاعاتی در این زمینه به دست نیامده. به هر حال چیزی که در این گزارش مشخص است سونی قرار است به زودی از اکسپریا Z4 رونمایی کند که جای تعجبی هم ندارد.

هنوز سونی به صورت رسمی از اکسپریا Z4 رونمایی نکرده که شایعات بسیاری از پرچمدار آینده‌ی سونی اکسپریا Z5 به گوش می‌رسد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده سونی قصد دارد تا پایان سال میلادی اکسپریا Z5, Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 Ultra را معرفی کند. البته این خبر حتی بیش از یک شایعه می‌باشد و هنوز هیچ اطلاعاتی در این زمینه به دست نیامده. به هر حال چیزی که در این گزارش مشخص است سونی قرار است به زودی از اکسپریا Z4 رونمایی کند که جای تعجب هم ندارد.

اگر این اتفاق بیفتد سونی به روال قبلی خود و معرفی دو پرچمدار در یک سال بر می‌گردد. گفته می‌شود اگر چیپست اسنپدراگون 820 برای این گوشی تا اواخر سال میلادی به تولید انبوه نرسد؛ سونی اکسپریا Z5 را در ماه ژانویه 2016 رونمایی می‌کند.

همانطور که می‌دانید سونی در گذشته هر 6 ماه یک بار از پرچمدار جدید خود رونمایی می‌کرد اما به علت فروش نه چندان خوب گوشی‌های هوشمند خود تصمیم گرفت تا تغییری در این برنامه دهد. حالا اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد به نظر می‌رسد سونی دوباره تصمیم خود را عوض کرده و به دنبال معرفی اسمارت فون جدید در هر 6 ماه می‌باشد.

بر اساس این شایعه سونی از چیپست اسنپدراگون 820 برای اکسپریا Z5 استفاده می‌کند و فعلا مشخص نیست که در زیر قاب اکسپریا Z5 کامپکت چه چیپستی قرار بگیرد. از طرفی دیگر، سونی قصد دارد برای اولین بار از حسگر اثر انگشت برای اکسپریا Z5 آلترا استفاده کند.

بر خلاف اکسپریا Z4 که رزولوشن 1440×2560 را داراست سونی قصد دارد در ششمین پرچمدار خود به علاوه اکسپریا Z5 آلترا از صفحه نمایشی با رزولوشن QHD استفاده‌کند و رم 4 گیگابایتی را در زیر قاب این دو گوشی قرار دهد. سنسور‌های جدیدی هم قرار است برای دوربین این گوشی مورد استفاده قرار بگیرند.

در نهایت کسانی هم که از طراحی گوشی‌های اکسپریا سونی ناراضی هستند؛ می‌توانند به این شایعه امیدوار باشند چراکه به گفته‌ی این شایعه اکسپریا Z5 از طراحی متفاوتی بهره خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال