شایعه:‌ اکسپریا Z5 آلترا در اوایل سال 2016 معرفی می‌شود

سونی در رویداد IFA، از سه گوشی جدید خود رونمایی کرد. اکسپریا Z5، Z5Compact و Z5 Premium سه گوشی جدید سونی می‌باشند که دارای ویژگی‌های فوق العاده‌ای نیز هستند. گویا سونی قصد دارد یک گوشی دیگر نیز به این سری اضافه کند که با داشتن مشخصاتی بسیار بالا بتواند از هر سه گوشی پیشی بگیرد. […]

سونی در رویداد IFA، از سه گوشی جدید خود رونمایی کرد. اکسپریا Z5، Z5Compact و Z5 Premium سه گوشی جدید سونی می‌باشند که دارای ویژگی‌های فوق العاده‌ای نیز هستند. گویا سونی قصد دارد یک گوشی دیگر نیز به این سری اضافه کند که با داشتن مشخصاتی بسیار بالا بتواند از هر سه گوشی پیشی بگیرد. شایعات جدیدی در مورد مشخصات این گوشی منتشر شده که نشان از وجود رم 4 گیگابایتی و نمایشگری با رزولوشن 4K می‌دهد. البته این تنها خبر منتشر شده در روزهای اخیر در مورد گوشی‌های جدید سونی نیست چرا که این کمپانی ممکن است نسخه‌ی اکسپریا Z5 کامپکت پریمیوم را نیز به زودی منتشر کند. البته این نسخه ممکن است فقط مخصوص کشور ژاپن باشد.

جدیدترین شایعات منتشر شده حاکی از این می‌باشد که سونی در اسفندماه سال جاری قصد دارد از اکسپریا Z5 آلترا رونمایی کند. همین شایعات وجود چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 820 را در این گوشی ممکن دانستند. اگر با گوشی‌های آلترا سونی آشنایی ندارید باید به شما بگوییم که سونی در سال 2013 برای اولین بار از گوشی اکسپریا Z آلترا رونمایی کرد. این گوشی دارای نمایشگری 6.4 اینچی بود اما به دلایلی سونی دیگر از گوشی آلترایی تاکنون معرفی نکرد. حتی در چند ماه گذشته شایعاتی مبنی بر منتشر شدن Z4 آلترا به گوش می‌رسید اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. شاید سونی در اوایل سال 2016 بتواند با معرفی آلترا Z5 بار دیگر به این سری از گوشی‌های هوشمند خود روی بیاورد.

به هر حال هر تصمیمی که سونی بگیرد به نظر می‌رسد اکسپریا Z5 آلترا گوشی بسیار قدرت‌مندی از آب در بیاید. نمایشگر احتمالی 4K که بزرگ‌تر از 6 اینچ باشد با 4 گیگابایت رم تصمیم هر خریداری را برای یک فبلت بزرگ ممکن است به سمت خود جاری کند. احتمالا سونی از همان سنسور استفاده شده در دوربین اصلی سری Z5 در این فبلت استفاده می‌کند و طراحی گوشی نیز همانند انتظار شبیه پرچمداران قبلی این کمپانی با کمی تغییرات خواهد بود هر چند فعلا باید منتظر خبرها و اطلاعات بیشتر در مورد فبلت غول پیکر سونی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال