اپل ظرفیت مدل پایه آیفون 7 را به ۳۲ گیگابایت ارتقا می‌دهد اما با همان قیمت مدل 16 گیگابایت

هر چه به زمان رونمایی از آیفون 7 نزدیک و نزدیک‎تر می‎شویم، جزئیات بیشتری از این گوشی به صورت قطعی اعلام می‎شود، حال اگر بتوان به این شایعه‎ی جدید اعتماد کرد باید گفت حتی قیمت این گوشی نیز تعیین شده است. یک منبع اطلاعاتی چینی این قیمت‎ها را با واحد پول یوآن اعلام کرده است. […]

هر چه به زمان رونمایی از آیفون 7 نزدیک و نزدیک‎تر می‎شویم، جزئیات بیشتری از این گوشی به صورت قطعی اعلام می‎شود، حال اگر بتوان به این شایعه‎ی جدید اعتماد کرد باید گفت حتی قیمت این گوشی نیز تعیین شده است.

یک منبع اطلاعاتی چینی این قیمت‎ها را با واحد پول یوآن اعلام کرده است. به هنگام تبدیل این قیمت‎ها به دلار، آن‎ها واقعا زیاد به نظر می‎آیند، ولی با توجه به قیمت آیفون در چین، قیمت نسل بعدی آیفون تا حد زیادی با مدل‎های فعلی برابری می‎کند.

به عنوان نمونه، ارزان‎ترین مدل، آیفون 6 اس 16 گیگابایت، 5288 یوآن چین قیمت دارد و قیمت شایعه شده برای مدل 32 گیگابایتی آیفون 7 برابر با 5258 یوآن چین است. مدل رده بالاتر، آیفون 6 اس پلاس 128 گیگابایتی، قیمتی برابر با 7788 یوآن چین دارد که فقط اندکی به نسبت قیمت مطرح شده برای آیفون 256 گیگابایتی آیفون 7 پلاس یا آیفون 128 گیگابایتی مدل Pro، کمتر است.

در جدول زیر شما می‎توانید قیمت این گوشی‎ها را به یوآن چین و معادل دلاری (دلار آمریکا) را مشاهده کنید، البته دوباره باید تاکید کرد این قیمت‎ها به قیمت نسل فعلی آیفون در چین نزدیک است.

قیمت آیفون 7

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال