شایعه: گوشی وان X9 اچ‌تی‌سی از یک دوربین 23 مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش QHD برخوردار خواهد بود

کمتر از یک ماه پس از معرفی آخرین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی یعنی A9، تصاویر و مشخصات یک گوشی‌ جدید دیگر از این شرکت تایوانی، در قالب یک شایعه به بیرون درز کرده و نقل محافل خبری شده است. این گوشی جدید که احتمالاً وان X9 نام دارد، دارای شماره مدل E56 بوده و احتمالاً قیمتی در […]

کمتر از یک ماه پس از معرفی آخرین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی یعنی A9، تصاویر و مشخصات یک گوشی‌ جدید دیگر از این شرکت تایوانی، در قالب یک شایعه به بیرون درز کرده و نقل محافل خبری شده است. این گوشی جدید که احتمالاً وان X9 نام دارد، دارای شماره مدل E56 بوده و احتمالاً قیمتی در حدود 470 دلار خواهد داشت.

در این شایعه پیرامون مشخصات سخت‌افزاری X9 آمده که این گوشی هوشمند از یک چیپست اسنپ‌دراگون 820 که هنوز معرفی نشده است یا چیپست 10 هسته‌ای Helio X20 مدیاتک به همراه صفحه‌نمایشی با رزولوشن QHD که البته اندازه آن فعلاً مشخص نیست، برخوردار خواهد بود.

one x9

گفته شده گوشی مورد بحث، دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی خواهد بود و این در حالی است که احتمال می‌رود یک نسخه ارزان قیمت از این گوشی هم با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. در بحث امکانات تصویربرداری، گوشی وان X9 اچ‌تی‌سی مجهز به یک دوربین اصلی با سنسور 23 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی که احتمالاً فناوری اولتراپیکسل این شرکت را در خود دارد، خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه بدنه‌ای فلزی داشته و از یک جفت اسپیکر BoomSound در جلوی خود بهره ببرد و یک باتری 3500 میلی‌امپرساعتی انرژی موردنیاز آن را تأمین کند.

شایان ذکر است که هیچ‌کدام از مشخصات عنوان شده به تأیید رسمی شرکت اچ‌تی‌سی نرسیده و به همین علت هم تا اعلام رسمی این شرکت، نمی‌توان به این گزارش استناد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال