اچ‌تی‌سی به صورت رسمی از One X9 رونمایی کرد: پردازنده‌ی 8-هسته‌ای، صفحه‌نمایش 5.5-اینچی

همانطور که پیشتر نیز اطلاعاتی در مورد احتمال معرفی گوشی‌هوشمند جدیدی از سوی HTC منتشر شده بود، به تازگی این شرکت تایوانی از جدیدترین محصول خود با نام One X9 پیش از تعطیلات کریسمس رونمایی کرده است. این محصول جدید که برای رقابت با سازندگانی همچون شیائومی و هوآوی معرفی شده، می‌تواند با قیمت مناسبی […]

همانطور که پیشتر نیز اطلاعاتی در مورد احتمال معرفی گوشی‌هوشمند جدیدی از سوی HTC منتشر شده بود، به تازگی این شرکت تایوانی از جدیدترین محصول خود با نام One X9 پیش از تعطیلات کریسمس رونمایی کرده است. این محصول جدید که برای رقابت با سازندگانی همچون شیائومی و هوآوی معرفی شده، می‌تواند با قیمت مناسبی که دارد، مناسب هدیه دادن برای روز کریسمس باشد.

در مورد مشخصات فنی باید بدانید که این محصوص چیزی از دیگر گوشی‌های هوشمند بازار کم ندارد. صفحه‌نمایش 5.5-اینچی این دستگاه با داشتن رزولوشن 1920×1080، تراکم پیکسلی 401 پیکسل در اینچ را پدید آورده است. همچنین سازندگان از چیپ هشت هسته‌ای Helio X10 مدیاتک (با داشتن 8 هسته‌ی پردازشگر Cortex A53) به همراه 3 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره برده‌اند تا مشکلی در سرعت پردازش اطلاعات وجود نداشته باشد. در مورد حافظه‌ی داخلی نیز باید اشاره کنیم که سازندگان قصد دارند این محصول را به همراه حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار دهند و امکان اتصال کارت حافظه‌ جانبی با پشتیبانی تا حجم 2 ترابایت نیز میسر می‌باشد.

باتری 3,000 میلی‌آمپرساعتی، دوربین پشتی 13-مگاپیکسلی با گشودگی f/2.0 و داشتن لرزشگر اپتیکال، فلاش دوگانه، دوربین سلفی UltraPixel با گشودگی f/2.0 و اسپیکرهای دوتایی BoomSound، از دیگر مشخصات اصلی این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آیند. همینطور اندروید 6.0 مارشمالو به صورت پیش‌فرض بر روی این دستگاه قرار گرفته و در نهایت قرار است با قیمت 250 یورو وارد بازار شود.

اما مورد دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم، انتخاب نام این دستگاه است که شاید توجه شما را نیز جلب کرده است. HTC با عرضه‌ی One A9 از سری جدید خانواده One A رونمایی نمود و حالا باز هم شاهد معرفی محصولی بسیار قدرتمند از خانواده‌ی One X هستیم. به هر صورت هنوز مشخص نیست که پرچم‌دار نهایی و بعدی این شرکت برای سال 2016 از کدام خانواده خواهد بود، اما این احتمال وجود دارد که باز هم شاهد قدرت‌نمایی محصولات خانواده One X باشیم.

در نهایت باید اشاره کنیم هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی این محصول مشخص نشده اما این احتمال وجود دارد که پیش از آغاز تعطیلات کریسمس، شاهد عرضه‌ی این دستگاه باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال