توافق رایتل با سه اپراتور مجازی برای ارائه خدمات بانک سامان، شاتل و های‌وب

مجید صدری، مدیر عامل رایتل از توافق این شرکت با سه اپراتور مجازی برای ارائه خدمات شاتل، های وب و بانک سامان و ارسال قرارداد بانک سامان به سازمان تنظیم مقررات برای گرفتن مجوز رسمی خبر داد و گفت: با دو شرکت دیگر یعنی شاتل و های‌وب نیز توافق نهایی انجام شده است و در […]

مجید صدری، مدیر عامل رایتل از توافق این شرکت با سه اپراتور مجازی برای ارائه خدمات شاتل، های وب و بانک سامان و ارسال قرارداد بانک سامان به سازمان تنظیم مقررات برای گرفتن مجوز رسمی خبر داد و گفت: با دو شرکت دیگر یعنی شاتل و های‌وب نیز توافق نهایی انجام شده است و در هفته‌ی آینده احتمالاً قراردادشان امضاء شده و برای رگولاتوری ارسال می‌شود.

شرکت رایتل با 7 شرکت مذاکره داشته اما تنها با این سه شرکت قرارداد بسته اند. به گفته صدری، با هر کدام از شرکت های دیگر که توافق نهایی شود، قرارداد امضاء شده به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است که اپراتور مجازی موبایل (Mobile Virtual Network Operator) در اصل اجازه راه‌اندازی شبکه جدید موبایل و نصب تجهیزات شبکه تلفن همراه ندارد و تنها می تواند با دارا بودن قرارداد همکاری از شبکه و تجهیزات اپراتور تلفن همراه (Mobile Network Operator) (یا همان اپراتور اصلی) استفاده کند. بدین ترتیب اپراتور مجازی می‌تواند مشتری، سرویس پشتیبانی، مرکز تماس، بسته‌ها و تعرفه‌ها، برند تجاری و همچنین دفاتر فروش خاص خود را داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال