سامسونگ کارت‌های حافظه 128 گیگابایتی جدید میکرو‌اس‌دی پرو پلاس را معرفی کرد

اگر به دنبال کارت حافظه میکرو‌اس‌دی برای دستگاه‌های الکترونیکی خود باشید، احتمالاً با انتخاب‌های متعددی از انواع شرکت‌های تولیدکننده روبرو شده باشید که از حیث میزان فضای ذخیره‌سازی، سرعت خواندن و نوشتن، فناوری امنیتی و از این دست مسائل با یکدیگر تفاوت داشته‌اند. با این حال اگر به دنبال یک کارت حافظه میکرو‌اس‌دی رده‌بالا هستید، […]

اگر به دنبال کارت حافظه میکرو‌اس‌دی برای دستگاه‌های الکترونیکی خود باشید، احتمالاً با انتخاب‌های متعددی از انواع شرکت‌های تولیدکننده روبرو شده باشید که از حیث میزان فضای ذخیره‌سازی، سرعت خواندن و نوشتن، فناوری امنیتی و از این دست مسائل با یکدیگر تفاوت داشته‌اند. با این حال اگر به دنبال یک کارت حافظه میکرو‌اس‌دی رده‌بالا هستید، سامسونگ برای شما چیزهایی در چنته دارد.

غول‌کره‌ای تبار دنیای فناوری، سامسونگ به‌تازگی از کارت‌های حافظه میکرو‌اس‌دی پرو پلاس خود که دارای حافظه‌ای 128 گیگابایتی هستند، رونمایی کرده که ظاهراً آن‌چنان ارزان قیمت هم نیستند! این کارت‌ها با قیمتی در حدود 200 دلار روانه بازار خواهند شد که نسبت به سایر کارت‌های بازار بسیار گران‌تر بوده و البته با این قیمت شما خواهید توانست خود یک گوشی‌هوشمند رده پایین خریداری کنید.

حالا با قیمت بالای این کارت‌های حافظه رده‌بالا، چه انتظاراتی از آن‌ها می‌توان داشت؟ بر اساس گفته‌های سامسونگ، این کارت‌ها دارای سرعت خواندن 95 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 90 مگابایت بر ثانیه بوده که از این حیث حتی از کارت‌های EVO Plus که دارای سرعت‌بالای خواندن 80 و نوشتن 20 مگابایت بر ثانیه هستند، بسیار بالاترند. با این تفاسیر طبیعتاً شما فایل‌ها را روی دستگاه خود با سرعت بسیار بالایی ذخیره خواهید کرد.

جدا از سرعت بالای این کارت‌ها، سامسونگ در تبلیغات آن‌ها مسائلی چون مقاومت در برابر آب با نرخ IPX7، مقاومت در برابر دما، مقاومت در برابر اشعه ایکس و همچنین مقاومت در برابر مغناطیس را مطرح کرده است. با این تفاسیر اگر کارت حافظه موردنظرتان باید دارای ویژگی‌های ذکر شده باشد، محصولات جدید سامسونگ گزینه‌های خوبی برای شما خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال