سامسونگ به صورت اتفاقی شماره نسخه اندروید N را لو داد؛ اندروید 7.0

گوگل ممکن است که پیش‎نمایشی از نسخه‎ی بعدی سیستم عامل اندروید خود را برای توسعه دهندگان منتشر کرده باشد (که در حال حاضر اندروید N نامیده می‎شود)، ولی این شرکت هنوز به صورت رسمی اسم این سیستم عامل و یا اینکه شماره نسخه‎ی آن چند خواهد بود را اعلام نکرده است. با آنکه در حال […]

گوگل ممکن است که پیش‎نمایشی از نسخه‎ی بعدی سیستم عامل اندروید خود را برای توسعه دهندگان منتشر کرده باشد (که در حال حاضر اندروید N نامیده می‎شود)، ولی این شرکت هنوز به صورت رسمی اسم این سیستم عامل و یا اینکه شماره نسخه‎ی آن چند خواهد بود را اعلام نکرده است.
با آنکه در حال حاضر شایعاتی در رابطه با اسم رسمی این نسخه از اندروید وجود دارد، ولی به نظر می‎رسد در رابطه با عدد ورژن اندروید N نوعی تاییدیه داشته باشیم.
سامسونگ در یادداشت‎های منتشر سازی بسته‎ی توسعه‎ی نرم افزاری قابلیت MultiWindow خود، شرکتی که یکی از شرکای بسیار سودرسان اندرویدی غول دنیای جستجو به شمار می‎رود- آشکار کرده است که اندروید N نسخه‎ی 7.0 خواهد بود. در یادداشت‎ها چنین آمده است که “این نسخه به همراه سازگاری با اندروید N (7.0) ارائه شده است.”
خوب، جای شگفتی هم ندارد، از آنجاییکه عدد این نسخه از اندروید هم ردیف با نسخه‎های قبلی قرار می‎گیرد، به عنوان مثال، اندروید آب نبات چوبی در سال 2014 نسخه‎ی 5.0 بود، و مارشملو در سال 2015 نسخه‎ی 6.0. گرچه، هنوز ما باید منتظر تایید رسمی گوگل باشیم، که جزییات مربوط به این موارد و همچنین اخبار بیشتر در رابطه با سیستم عالم جدیدش را در کنفرانس I/O خود در ماه بعد اعلام خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال