سامسونگ در حال آزمودن اندروید 7 روی گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج است

اینکه سامسونگ جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل گوگل را بر روی پرچم‌داران فعلی خود منتشر کند جای تعجبی ندارد اما معمولا زمان عرضه‌ی این نسخه می‌تواند از اهمیت بالایی برای کاربران برخوردار باشد. به طور معمول، کره‌ای ها برای دو نسل از پرچم‌داران خود آپدیت‌های اندروید را منتشر می‌کنند و اگر همین روال برای نسل فعلی […]

اینکه سامسونگ جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل گوگل را بر روی پرچم‌داران فعلی خود منتشر کند جای تعجبی ندارد اما معمولا زمان عرضه‌ی این نسخه می‌تواند از اهمیت بالایی برای کاربران برخوردار باشد. به طور معمول، کره‌ای ها برای دو نسل از پرچم‌داران خود آپدیت‌های اندروید را منتشر می‌کنند و اگر همین روال برای نسل فعلی صادق باشد، گلکسی اس 6 نیز علاوه‌بر گلکسی اس 7 از اندروید نوقا بهره‌مند خواهد شد.

به‌هر‌حال بنچمارک Geekbench که امروز از گلکسی اس 7 منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ در حال آزمودن اندروید نوقا بر روی پرچم‌داران سری S خود بوده است. همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، گلکسی اس 7 سامسونگ در این بنچمارک و با اندروید 7 دیده شده است.

سامسونگ در حال آزمودن اندروید 7 روی گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج است

سخت است که بتوانیم زمان دقیقی را برای انتشار اندروید 7 بر روی پرچم‌داران فعلی سامسونگ اعلام کنیم اما اگر سامسونگ همان روند منتشر کردن اندروید 6 را برای گلکسی اس 6 پیش بگیرد،‌ هر دو گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج به اندروید نوقا به طور همزمان مجهز می‌شوند. بعد از این دو گوشی، کره‌ای گلکسی نوت 7 را به این نسخه به‌روز رسانی می‌کنند هرچند اعلام کرده‌اند که به زمان بیشتری برای این کار نیازمند هستند.

سامسونگ در حال آزمودن اندروید 7 روی گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج است

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال