آپدیت جدید سامسونگ برای اندروید 6.0، امکانات نرم‌افزاری بیشتری را به دستگاه‌های Edge این شرکت اضافه می‌کند

شکی نیست که گوشی‌های هوشمند سری Edge سامسونگ از زیباترین محصولات بازار هستند که دو طرف صفحه‌نمایش آنها خمیده بوده و کاربران می‌توانند با کشیدن انگشتشان به قسمت داخلی صفحه، از امکاناتی که سامسونگ برای آنها در نظر گرفته است، استفاده نمایند. اما اگر فقط بخواهیم به زیبایی توجه نماییم و اگر سامسونگ هیچ امکاناتی […]

شکی نیست که گوشی‌های هوشمند سری Edge سامسونگ از زیباترین محصولات بازار هستند که دو طرف صفحه‌نمایش آنها خمیده بوده و کاربران می‌توانند با کشیدن انگشتشان به قسمت داخلی صفحه، از امکاناتی که سامسونگ برای آنها در نظر گرفته است، استفاده نمایند. اما اگر فقط بخواهیم به زیبایی توجه نماییم و اگر سامسونگ هیچ امکاناتی را برای این محصول در نظر نمی‌گرفت، آن موقع بود که شاید کمی استفاده از چنین صفحه‌نمایشی به جذابی حالا نبود. اما حالا سامسونگ اعلام کرده که به‌روزرسانی‌های جدیدی که به زودی آنها را عرضه می‌کند، می‌تواند امکانات بیشتری را به این گوشی‌های هوشمند اضافه نماید که بدون شک برایتان جذاب است.

البته باید اشاره داشته باشیم که همراه با عرضه شدن اندروید 6.0 مارشمالو، سامسونگ تمام تلاش خود را داشت صفحه‌نمایش‌های خمیده خود و تکنولوژی به کار رفته در آنها را یک قدم جلوتر از قبل ببرد. اما حالا این شرکت قصد دارد امکانات بسیار بیشتری را برای کاربران خود فراهم کند.

Samsung adds new Edge functionality in Marshmallow update 2

سامسونگ اعلام کرده که در به‌روزرسانی‌های جدیدی که این شرکت عرضه خواهد کرد، دیگر تمرکز اصلی بخش خمیده صفحه‌نمایش بر روی این موضوع متمرکز نیست که کاربران با کشیدن انگشت خود در این قسمت به سمت داخل بتوانند اطلاعات مختلفی را مشاهده نمایند و مهندسین این شرکت با بهبود بخشیدن عملکرد این بخش، می‌خواهند اطلاعات بیشتری را بدون انجام این کار، در اختیار کاربران قرار دهند.

اصلی‌ترین تلاشی که سامسونگ برای میسر کردن این موضوع داشته، این است که به جای 260 پیکسل، حالا 550 پیکسل از صفحه‌نمایش پیش روی کاربران قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند اطلاعات بسیار بیشتری را مشاهده نمایند. برای درک بهتر این موضوع می‌توانید تصاویر فرار گرفته را مشاهده و ببینید که این فضا چه میزان بیشتر شده است.

در کنار این موضوع، سامسونگ سعی داشته تا امکان شخصی‌سازی و تعریف 9 پنل مختلف را برای این بخش فراهم آورد تا کاربران بتوانند به هر شکلی که دوست دارند، این بخش را تنظیم و از اطلاعات و اپلیکیشن‌هایی که در آن قرار می‌گیرد، استفاده نمایند. میان‌برهایی که کاربران در این بخش می‌توانند ایجاد کنند، علاوه بر دسترسی بسیار سریع‌تر به اپلیکیشن‌ها، امکان کنترل بهتر و سریع‌تر را نیز به همراه دارد که شاید هنگام کار کردن با گوشی در یک محیط بسیار شلوغ و پر از اپلیکیشن‌های مختلف، این ویژگی بتواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

Samsung adds new Edge functionality in Marshmallow update 3

در نهایت باید اشاره کنیم که سامسونگ یک پنل جدید با نام “Tasks” نیز به این بخش اضافه نموده که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود به سرعت به اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف دستگاه خود دسترسی داشته باشند. حتی این امکان وجود دارد که کاربران بخواهند از امکانات مختلفی همچون ثبت کردن یک رویداد در نرم‌افزار S Planner، ذخیره کردن ساعت هشدار و یا خط‌کش دستگاه نیز استفاده کرد.

این به‌روزرسانی‌های جدید قرار است به صورت بخشی از اندروید 6 برای دستگاه‌های Edge شرکت سامسونگ عرضه گردد و چند روزی می‌شود که این آپدیت در دسترس کاربران نیز قرار گرفته است. پس پیشنهاد می‌کنم اگر شما هم از دارندگان این محصولات هستید، همین حالا آن را امتحان نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال