اپلیکیشن جدید سامسونگ صدای مادر را به نوزاد نارس خود می‌رساند!

برای کودکان نه تنها شنیدن صدای مادر می‌تواند بسیار آرامش‌بخش باشد بلکه می‌تواند نکته‌ای کلیدی در رشد بهتر و سریع‌تر مغز نوزاد نیز باشد. انجام این کار و رساندن صدای مادر به نوزادان زمانی که آنها هنوز به دنیا نیامده و نارس هستند، کار آسانی نیست؛ اما سامسونگ اینطور فکر نکرده و تصور می‌کند که […]

برای کودکان نه تنها شنیدن صدای مادر می‌تواند بسیار آرامش‌بخش باشد بلکه می‌تواند نکته‌ای کلیدی در رشد بهتر و سریع‌تر مغز نوزاد نیز باشد. انجام این کار و رساندن صدای مادر به نوزادان زمانی که آنها هنوز به دنیا نیامده و نارس هستند، کار آسانی نیست؛ اما سامسونگ اینطور فکر نکرده و تصور می‌کند که گوشی‌های هوشمند می‌تواند در این زمینه کمک کند.

اپلیکیشن جدید Voice of Life که سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند توسعه داده، این امکان را به مادران می‌دهد تا صدای ضربان قلب خویش را ضبط کرده و با حذف کردن فرکانس‌های بالای آن، این صدا را برای کودکان نارس پخش نمایند. این موضوع نه تنها می‌تواند به رشد کودک و موارد مراقبت از وی کمک کند، بلکه پس از به دنیا آمدن کودک نیز امکان ارتباط بیشتر میان مادر و کودک به سبب همان صدایی که پیشتر نوزاد آن را می‌شنید، وجود خواهد داشت.

هنوز سامسونگ مشخص نکرده که این پروژه تا چه حدی پیشرفت داشته و اینکه کدام‌یک از بیمارستان‌ها قرار است از این نرم‌افزار استفاده نمایند و به همین دلیل نمی‌توانیم اطلاعات چندانی را در رابطه با این اپلیکیشن در اختیارتان قرار دهیم.

البته سامسونگ یک ویدئو در مورد نرم‌افزار جدید Voice of Life در اختیار علاقه‌مندان قرار داده که می‌تواند ما را با عملکرد این اپلیکیشن و هدف آن آشنا سازد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/Z5cAT[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال