سامسونگ خودروهای خودران را در کره‎جنوبی محک می‎زند

سامسونگ شرکتی که نام برند آن تداعی‎کننده‎ی محصولاتی مانند یخچال‎ها، ماشین‎های لباس‎شویی، تلویزیون‎ها، کامپیوترها، گوشی‎های هوشمند و موارد دیگر بوده، به نظر می‎رسد به توسعه‎ی آن به ماشین‎های خودران نیز علاقه پیدا کرده است. وب‎سایت The Investor طی گزارشی اعلام می‎کند که ظاهرا به این شرکت کره‎ای چراغ سبز محک زدن خودروهای خودران در کره‎جنوبی […]

سامسونگ شرکتی که نام برند آن تداعی‎کننده‎ی محصولاتی مانند یخچال‎ها، ماشین‎های لباس‎شویی، تلویزیون‎ها، کامپیوترها، گوشی‎های هوشمند و موارد دیگر بوده، به نظر می‎رسد به توسعه‎ی آن به ماشین‎های خودران نیز علاقه پیدا کرده است. وب‎سایت The Investor طی گزارشی اعلام می‎کند که ظاهرا به این شرکت کره‎ای چراغ سبز محک زدن خودروهای خودران در کره‎جنوبی داده شده است.

این گزارش ادعا می‎کند که دولت این کشور مجوز محک‎زدن خودروی خودران را به سامسونگ داده است که در حال حاضر در مرحله‎ی توسعه و طراحی قرار دارد. گرچه، قبل از این‎که نسبت به مشاهده‎ی خودرویی تحت برند سامسونگ در جاده‎ها هیجان‎زده شوید، بایستی گفت که سامسونگ بیشتر مایل به طراحی سنسورها و ماژول‎های کامپیوتری برای خودروهای خودران است تا ساخت این دست از ماشین‎ها.

سامسونگ هم‎چنین به دنبال استفاده از فناوری هوش‎مصنوعی و یادگیری عمیق به منظور بهبود قابلیت‎های خودروهای خودران، به خصوص در شرایط آب و هوایی چالش برانگیز است. اپل نیز مجوز محک زدن فناوری‎های خود را در کالیفرنیا در خصوص خودرهای خودران به دست آورده است و همانند با سامسونگ اشاره شده اهالی کوپرتینو نیز به طراحی فناوری پشت آن علاقه داشته و قصد تولید چنین خودرویی را ندارند. با توجه به این‎که سامسونگ اقدامات زیادی پشت صحنه همانند با تولید پنل‎های نمایش، چیپست‎ها و مموری انجام می‎دهد، واقعا جای شگفتی ندارد آن‎ها قصد ورود به دنیای خودروهای خودران را نیز داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال