سامسونگ، فروش کامپیوترهای بدون‌کیس و خمیده‌ی ATIV One 7 را آغاز کرد

نمایشگاه CES 2015 که شرکت سامسونگ، کامپیوتر بدون‌کیس و خمیده‌ی ATIV One 7 را معرفی نمود، اطلاعات زیادی از مشخصات فنی آن در اختیار علاقه‌مندان قرار نداد و حالا که زمان عرضه‌ی رسمی آن رسیده‌، اطلاعات تکمیلی در مورد این کامپیوتر بدون‌کیس در اختیارمان قرار گرفته است. هم‌اکنون افرادی که این محصول جدید را پیش‌خرید کرده‌اند، […]

نمایشگاه CES 2015 که شرکت سامسونگ، کامپیوتر بدون‌کیس و خمیده‌ی ATIV One 7 را معرفی نمود، اطلاعات زیادی از مشخصات فنی آن در اختیار علاقه‌مندان قرار نداد و حالا که زمان عرضه‌ی رسمی آن رسیده‌، اطلاعات تکمیلی در مورد این کامپیوتر بدون‌کیس در اختیارمان قرار گرفته است.

هم‌اکنون افرادی که این محصول جدید را پیش‌خرید کرده‌اند، در حال دریافت سفارش خود می‌باشند، اما بهتر است نگاهی به مشخصات فنی این محصول جدید داشته باشیم. صفحه‌ی نمایش کامپیوتر بدون‌کیس و خمیده‌ی ATIV One 7، وضوح تصویر 1080p و اندازه‌ی 27 اینچ داشته و  به پردازنده‌ی Intel Core i5 5200U در کنار 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و گرافیک مجمتع Intel HD Graphics 5500 مجهز شده است. حافظه‌ی داخلی این کامپیوتر نیز 1 ترابایتی بوده و ویرایش 64 بیتی از ویندوز 8.1، به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است.

اگر این محصول را خریداری کنید خیالتان از بابت صفحه‌ی نمایش آن راحت خواهد بود چراکه صفحه‌ی خمیده‌ی ATIV One 7، به وسیله‌ی پوششی ضدتابش، از نور محافظت می‌شود. همچنین پنل LED این کامپیوتر با نسبت ابعادی 16:9، روشنایی بسیار خوبی دارد و می‌تواند کیفیت فوق‌العاده‌ای را برای یک صفحه نمایش رقم بزند. برای بخش صوتی، سامسونگ از یک جفت اسپیکر قدرتمند و 10 واتی با پشتیبانی از صدای دالبی استفاده کرده تا نیاز به هرگونه اسپیکر خارجی، مرتفع گردد.

در بخش ارتباطات نیز، کامپیوتر بدون‌کیس سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یکی از کامل‌ترین محصولات بازار به شما می‌رود. کیبورد و ماوس بی‌سیم نیز از اصلی‌ترین اجرای این کامپیوتر به حساب‌ می‌آیند. این را نیز اضافه کنیم که سامسونگ، نرم‌افزارهای SideSync 3.0 و Link 2.0 خود را نیز به ATIV One 7 اضافه کرده است تا ابزارهای ارتباطی این کامپیوتر بدون‌کیس، کامل‌تر از قبل باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال