سامسونگ می‌تواند گلکسی اس 7 شما را از راه دور عیب‌یابی کند

همواره کاربران هنگام خریدرای محصولات جدید، با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که شاید برای برطرف کردن آنها راه چندان مناسبی پیش رو نباشد. بسیاری از مشکلات و ایراداتی که کاربران آنها را یک “مشکل” یا یک “ایراد” می‌خوانند، مسائل ساده‌ای هستند که به سادگی قابل برطرف شدن بوده و اگر فرد متخصص و کاربلد خانواده در […]

همواره کاربران هنگام خریدرای محصولات جدید، با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که شاید برای برطرف کردن آنها راه چندان مناسبی پیش رو نباشد. بسیاری از مشکلات و ایراداتی که کاربران آنها را یک “مشکل” یا یک “ایراد” می‌خوانند، مسائل ساده‌ای هستند که به سادگی قابل برطرف شدن بوده و اگر فرد متخصص و کاربلد خانواده در کنارتان حضور نداشته باشد، شاید این مشکل ساده به یک مشکل بزرگ‌تر و آزاردهنده تبدیل شود. شرکت‌های مختف برای این موضوع برنامه‌ی خاصی نداشته و شاید روش مناسبی را پیش روی کاربران قرار نداده باشند. اما حالا سامسونگ قصد دارد از راه دور و به کمک اپلیکیشن +Samsung، امکان عیب‌یابی Galaxy S7 شما را میسر نماید.

برای استفاده از ویژگی جدید این اپلیکیشن، کاربران تنها باید پس از وارد شدن به نرم‌افزار +Samsung، حالت فعالیت آن را بر روی “Assisst” قرار داده و به این اپلیکیشن اجازه دهند تا به صورت خودکار و از راه دور، عملیات عیب‌یابی دستگاه را آغاز نماید.

البته باید اشاره داشته باشیم که در ابتدا و برای استفاده از این ویژگی، شما باید ارتباطی را از طریق +Samsung با سامسونگ برقرار کرده و پس از آن این اپلیکیشن را آماده‌ی انجام خدمت نمایید. پس از انجام این کار، این نرم‌افزار به صورت خودکار می‌تواند به عیب‌یابی دستگاه شما پرداخته و مشکل کاربران را برطرف نماید.

این ویژگی هم‌اکنون با گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به صورت کامل سازگاری داشته و طبق گفته‌های سامسونگ، در هفته‌های آتی نیز می‌توانیم شاهد توسعه این ویژگی و پشتیبانی بیشتر آن از گوشی‌های هوشمند دیگر باشیم.

اینکه توانایی +Samsung در عیب‌یابی دستگاه شما تا چه اندازه می‌تواند بالا باشد هنوز به صورت کامل مشخص نشده، اما سامسونگ برای پشتیبانی کردن از کاربران و محصولات خود، برنامه‌های زیادی داشته و در آینده نیز باید شاهد بیشتر شدن این ویژگی‌ها و توانایی‌های این نرم‌افزار باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال