شایعه: سامسونگ و اپل در زمینه نمایشگر‌های OLED قرارداد همکاری امضا خواهند کرد

پیش از این شرکت اپل برای محصولات خود از پنل‌های LCD که توسط شرکت ال‌جی تولید می‌شد، استفاده می‌کرد و پس از به کارگیری پنل OLED در ساعت هوشمند خود، شایعات زیادی در مورد برنامه‌های اپل برای استفاده از این پنل‌های در سایر محصولاتش منتشر شد. اخیرا نیز اخبار جدیدی از سوی منابع داخلی کشور […]

پیش از این شرکت اپل برای محصولات خود از پنل‌های LCD که توسط شرکت ال‌جی تولید می‌شد، استفاده می‌کرد و پس از به کارگیری پنل OLED در ساعت هوشمند خود، شایعات زیادی در مورد برنامه‌های اپل برای استفاده از این پنل‌های در سایر محصولاتش منتشر شد. اخیرا نیز اخبار جدیدی از سوی منابع داخلی کشور کره منتشر شده که نشان می‌دهد اپل به دنبال همکاری با یکی از تامین‌کنندگان پنل‌های OLED است.

این شایعه البته بعد از انتشار اخباری در مورد شرکت سامسونگ و همکاری‌ها احتمالی آنها برای فروش پنل‌های LCD در شهر Cheonan منتشر شده است. اما همان‌طور که می‌دانید، تمرکز اصلی سامسونگ بر روی تولید پنل‌های OLED بوده و حالا که تکنولوژی‌ها این پنل‌ها بسیار پیشرفته‌تر از قبل شده، این احتمال نیز وجود دارد که اپل بخواهد از این پنل‌ها در محصولات آینده‌ی خود استفاده نماید.

البته باید اشاره کنیم که در کنار انتشار شایعات مختلف در مورد اینکه اپل قصد دارد از پنل‌های OLED استفاده نماید، بسیاری از افراد نیز هستند که این موضوع را رد می‌کنند. آقای Ming-Chi Kuo، یکی از تحلیل‌گران شرکت KGI Securities در صحبت‌های اخیر خود، اشاره کرده که اپل حداقل تا سال 2018، از پنل‌های LCD تولید شده توسط شرکت ال‌جی، استفاده خواهد کرد.

در مورد شایعه می‌توان نگاه دیگری نیز داشت. شاید بتوانیم اینطور نتیجه بگیریم که اپل از پنل‌های OLED برای گوشی‌های هوشمند خود استفاده نخواهد کرد و کاربران تنها می‌توانند این پنل‌ها را در نسل دوم ساعت هوشمند این شرکت (که قرار است در ماه ژوئن معرفی شود) و سایر محصولات جانبی که توسط اپل ساخته می‌شود، مشاهده نمایند.

به هر حال هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و باید منتظر واکنش سایر شرکت‌ها همچون ال‌جی نیز باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال