سامسونگ بازگشت ویژگی محبوب Action Memo به گلکسی نوت 7 را تایید کرد

احتمالا اگر شما هم از دارندگان گلکسی نوت 7 باشید، با شنیدن خبر مربوط به بازگشت ویژگی محبوب Action Memo به این گوشی، خوشحال شوید. این ویژگی بسیار خوب که در نسخه‌های قدیمی‌تر محصولات سری گلکسی نوت وجود داشت اما در گلکسی نوت 7 حذف شده بود، قرار است در یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به این دستگاه […]

احتمالا اگر شما هم از دارندگان گلکسی نوت 7 باشید، با شنیدن خبر مربوط به بازگشت ویژگی محبوب Action Memo به این گوشی، خوشحال شوید. این ویژگی بسیار خوب که در نسخه‌های قدیمی‌تر محصولات سری گلکسی نوت وجود داشت اما در گلکسی نوت 7 حذف شده بود، قرار است در یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به این دستگاه اضافه شود. همچنین نسخه‌های جدیدتر از این فبلت که وارد بازار می‌شوند، به صورت پیش‌فرض به Action Memo مجهز خواهند شد.

اما در مورد این ویژگی نیز بهتر است صحبت کنیم. برای افرادی که نمی‌دانند، باید اشاره کنیم که ویژگی Action Memo مخصوص قلم هوشمند گلکسی نوت بوده و به کاربران امکان سنجاق کردن نوشته‌ها، اضافه کردن لینک به ایمیل، اضافه کردن شماره تماس و … را با استفاده از گزینه “link to action” می‌دهد. این کار به کاربران کمک خواهد کرد تا آنها بتوانند با سرعت بسیار بالاتری، لینک‌های مورد نظر یا شماره تماس فرد خاصی را ارسال کرده و حتی با سرعت بیشتری نیز از آنها استفاده کنند. تصور کنید که هنگام ارسال یک پیام به دوست خود، بتوانید تنها با استفاده از قلم هوشمند خود، شماره تماس فرد مورد نظر را ضمیمه این پیام کنید.

پیش از این ویژگی Action Memo در اپلیکیشن مخصوص قلم هوشمند S Pen شرکت سامسونگ وجود داشت و حالا که این ویژگی جدید قرار است به نسخه‌ی آخر این اپلکیشن یعنی نسخه 1.2 اضافه گردد، گلکسی نوت 7 می‌تواند بیش از پیش، در داشتن ویژگی‌های نرم‌افزاری، در موقعیت بهتری نسبت به دیگر دستگاه‌های هوشمند بازار قرار گیرد.

اینطور که سامسونگ اعلام کرده، نسخه‌ی جدید اپلیکیشن مربوط به S Pen قرار است ظرف 1 ماه آینده عرضه و کاربران می‌توانند آن را از طریق فروشگاه اپلیکیشن اپل دریافت نمایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال