سامسونگ استفاده از دستیار صوتی Bixby را تایید کرد

طی دو هفته‎ی آینده از گوشی Samsung Galaxy S8 پرده‎برداری می‎شود و ما می‎دانیم که این گوشی مجهز به یک دکمه‎ی اختصاصی در یک سمت خود برای دستیار صوتی جدید این شرکت یعنی بیکسبی (Bixby) است. حال، وب‎سایت نمایندگی ایتالیای سامسونگ مدرک نهایی را ارائه و این قابلیت هوش‎‌مصنوعی را در بخش ضوابط و شرایط […]

طی دو هفته‎ی آینده از گوشی Samsung Galaxy S8 پرده‎برداری می‎شود و ما می‎دانیم که این گوشی مجهز به یک دکمه‎ی اختصاصی در یک سمت خود برای دستیار صوتی جدید این شرکت یعنی بیکسبی (Bixby) است. حال، وب‎سایت نمایندگی ایتالیای سامسونگ مدرک نهایی را ارائه و این قابلیت هوش‎‌مصنوعی را در بخش ضوابط و شرایط محصولات خود قرار داده است که به عبارتی عملکرد آن را تایید می‎کند.

بیانیه‎ی حریم خصوصی در این وب‎سایت اشاره به این‎ می‎کند که Bixby یک قابلیت صوتی است. کاربر توسط آن می‎تواند “تمامی اعمال” دستگاه موبایل خود را کنترل کند. ضوابط و شرایط اعلام شده در این وب‎سایت برای هم دستگاه‎های موبایل و هم گجت‎های پوشیدنی است و ما شگفت‎زده نمی‎شویم اگر Bixby در نسل بعدی ساعت‎های هوشمند Gear نیز ظاهر شود.

این دستیار صوتی نسل بعدی S Voice به شمار می‎رود که هم‎چنان دستیار صوتی تمامی دستگاه‎های گلکسی است. اگر نمونه‎های مشابه را بخواهیم در نظر بگیریم Google Assistant نیز نسل بعدی Google Now محسوب می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال