سامسونگ رسما از دستیار صوتی Bixby رونمایی کرد

در حالی که هنوز 9 روز تا معرفی رسمی مورد انتظارترین گوشی سال زمان باقی مانده، سامسونگ در میان شایعات فراوان این گوشی و تصاویر فاش شده تصمیم گرفته تا رسما از دستیار صوتی جدید خود موسوم به Bixby رونمایی کند. سامسونگ معتقد است که Bixby با دیگر دستیارهای صوتی موجود در دیگر محصولات شرکت‌ها […]

در حالی که هنوز 9 روز تا معرفی رسمی مورد انتظارترین گوشی سال زمان باقی مانده، سامسونگ در میان شایعات فراوان این گوشی و تصاویر فاش شده تصمیم گرفته تا رسما از دستیار صوتی جدید خود موسوم به Bixby رونمایی کند.

سامسونگ معتقد است که Bixby با دیگر دستیارهای صوتی موجود در دیگر محصولات شرکت‌ها تفاوت‌های بسیار زیادی دارد چرا که این دستیار صوتی با داشتن سه قابلیت منحصر به فرد می‌تواند در اختیار کاربران باشد.

سامسونگ قابلیت اول این دستیار صوتی را کامل بودن شرح داده است. بنابراین، دستیار صوتی Bixby سعی می‌کند هرکاری که شما از آن‌ می‌خواهید را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. تنها مشکل این ماجرا این است که برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی باید برای استفاده از این دستیار صوتی فعال شوند.

سامسونگ اعلام کرده که این دستیار صوتی رفتارهای کاربر بر روی گوشی را یاد می‌گیرد و با توجه به نیازهای هر شخصی، عکس العملی متفاوت را از خود نشان خواهد داد.

سامسونگ قابلیت دوم این دستیار را آگاهی اعلام کرده است. بنابراین، دستیار صوتی Bixby در هر زمانی می‌تواند به شما کمک کند و اطلاعات جدیدی را در اختیارتان قرار دهد. حتی وقتی که شما از یک برنامه‌ی به خصوصی استفاده می‌کنید، دستیار صوتی سامسونگ می‌تواند متوجه شود که قبل از آن به چه کارهایی می‌پرداخته‌اید.

در نهایت، این دستیار صوتی از هوش بسیار بالایی برخوردار است. حتی اگر اطلاعات شما در زمینه‌ای ناقص باشد، Bixby باز هم به دنبال جواب آن خواهد گشت و در صورتی که نیاز باشد، از شما اطلاعات بیشتری را کسب خواهد کرد. به طور کلی، Bixby سعی می‌کند تا تجربه‌ی استفاده از گوشی‌هوشمند را برای شما آسان‌تر کند. دکمه‌ی اختصاصی Bixby که در سمت چپ گوشی گلکسی اس 8 قرار گرفته کار با این دستیار را بسیار ساده‌تر می‌کند.

خبر بد در مورد دستیار صوتی جدید سامسونگ این است که این شرکت کره‌ای تنها چند نرم‌افزار را برای این دستیار قرار داده و اعلام کرده با قرار دادن کیت ساخت نرم‌افزار در دست توسعه‌دهندگان، سعی می‌کند تا به زودی نرم‌افزارهای بیشتری را برای Bixby منتشر کند. از طرفی دیگر، می‌توان انتظار داشت که Bixby محدود به گوشی‌های هوشمند نباشد و به زودی سامسونگ آن را بر روی دیگر محصولات خود نیز قرار خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال