سامسونگ با کنسرسیوم LTE مشارکت می‌کند

مدیرعامل شرکت حلما گستر خاورمیانه نامه‌ای به معاون صدور پروانه‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تنظیم و ارسال کرد که طی این نامه، موجودیت کنسرسیوم LTE با عضویت ۱۱ شرکت بزرگ FCP را اعلام کرد. در این نامه ذکر شده است که این شرکت با 8 شرکت قراردادهای لازم را منعقد کرده و در […]

مدیرعامل شرکت حلما گستر خاورمیانه نامه‌ای به معاون صدور پروانه‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تنظیم و ارسال کرد که طی این نامه، موجودیت کنسرسیوم LTE با عضویت ۱۱ شرکت بزرگ FCP را اعلام کرد.

در این نامه ذکر شده است که این شرکت با 8 شرکت قراردادهای لازم را منعقد کرده و در حال حاضر مذاکره با سه شرکت دیگر نیز در جریان است و در چند روز آینده نهایی می‌شود.

شرکت‌های عضو کنسرسیوم مورد نظر عبارتند از شرکت‌های انتقال داده‌های ندا گستر صبا، حلما گستر خاورمیانه، داده پردازی فن‌آوا، لایزر، ارتباطات ثابت پارسیان، ارتباطات فرزانگان پارس، افرانت، گسترش ارتباطات مبنا، سایه ‌گستر سرمایه، آزمون کیفیت، عصر انتقال داده‌ها، مهندسی صفر و یک پرداز و فناوران طلوع شبکه.

این کنسرسیوم با مشارکت شرکت سامسونگ کره به صورت سراسری خدمات اینترنت مبتنی بر فناوری LTE ثابت را ارائه می‌نماید.

اپراتور جدیدالتأسیس جیو در کشور هند که از سه ماه قبل با مشارکت سامسونگ، روی فرکانس 2300 مگاهرتز شروع به فعالیت کرده، موفق به جذب 60 میلیون مشترک LTE شده است که هدف آن جذب 900 میلیون کاربر است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال