سامسونگ احتمالا از باتری‌های ال‌جی برای گلکسی اس 8 استفاده کند

گزارش جدید رسیده حاکی از این است که سامسونگ برای اینکه گلکسی اس 8 با کمترین مشکلی مواجه شود حتی حاضر است با اصلی‌ترین رقیب خود در کره‌ی جنوبی برای ساخت باتری‌های پرم‌دار بعدی همکاری کند. بعد از مشکلاتی که برای گکلسی نوت 7 به وجود آمد و تولید این محصول به طور کامل متوقف […]

گزارش جدید رسیده حاکی از این است که سامسونگ برای اینکه گلکسی اس 8 با کمترین مشکلی مواجه شود حتی حاضر است با اصلی‌ترین رقیب خود در کره‌ی جنوبی برای ساخت باتری‌های پرم‌دار بعدی همکاری کند. بعد از مشکلاتی که برای گکلسی نوت 7 به وجود آمد و تولید این محصول به طور کامل متوقف شد، اقدامات سامسونگ برای اینکه بتواند بار دیگر اعتماد کاربران خود را به دست آورد جالب خواهد بود.

تاکنون سامسونگ برای تامین باتری‌های خود با دو بخش SDI و ATL شرکت کار کرده است. در ابتدا و قبل از اعلام فراخوان تصویر می‌شود که باتری‌های ساخت قسمت SDI مشکل دارند اما بعدا نیر مشخص شد که باتری‌های ATL نیز با مشکل مواجه‌اند و راه‌حلی نیز برای رفع این مشکل توسط سامسونگ پیشنهاد نشد.

منابع کره‌ای می‌گویند که هنوز قراردادی میان این دو برای همکاری با یکدیگر امضا نشده است و ممکن است این اتفاق اصلا رخ ندهد. سامسونگ و ال‌جی تاکنون همکاری زیادی را با یکدیگر نداشته‌اند چرا که این دو شرکت کر‌ه‌ای در بسیاری از محصولات مختلف با یکدیگر رقابت دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال